Dvůr křídel a zmaru

dubna 14, 2022


Dvůr křídel a zmaru.

Trvalo mi to dlouho než jsem se k této knize dostala. Hodně dlouho. 😅🙈

Díky vydání dalšího dílu jsem ale konečně "ukončila" trilogii Dvorů a i když jsem se trochu bála, dle reakce ostatních čtenářů, tak ta kniha byla super. Kvalitativně na dvojku určitě nemá, ale osobně nemám žádné velké výtky kromě toho, že celá ta kniha postrádala velkolepé finále, ze kterého by si člověk sedl na zadek.

Po dějové stránce byla ale nabitá, plná informací z historie světa, plná dlouhých konverzací o válce, politice ale i vztazích. Ubylo sexu a více se zaměřovalo na ty vztahové problémy, řešila se minulost i budoucnost a celá komplexnost tohoto světa se prohlubovala. Maasová tohle prostě umí, to mi nikdo nevymluví. 🤗 Její hra se slovy a vytváření krásných citátů plných mouder a citu, na to je fakt expert.

Čtyřku jsem už stihla rozečíst, tak jsem zvědavá, co tady vykouzlí. 😄

You Might Also Like

0 komentářů