Prázdné sliby

listopadu 06, 2021


Prázdné sliby. "Vyhajpovaná" novinka, která slibuje víly a romantiku ve stylu Dvorů nebo Krutého prince.

Okej, všechno to tam víceméně je. Ale...

Proč jsem celou dobu měla pocit že čtu fanfikci, která skoro doslova kopírovala zmíněné série? Do toho ještě zamíchala pořádnou dávku věcí ze Selekce a Popelky a myslím, že jsem tam našla i něco z Hunger games. 🤯

Upřímně mi nevadí, když někdo píše "v podobném duchu", ale tady. Tady to bylo moc. A jelikož jsem všechny zmíněné knihy, které jsem v tom viděla, četla, tak o to víc mě to praštilo do oči. 😬

Kniha samotná se čte skoro sama, hlavně první půlka. V té druhé se pak začne objevovat jedna nejasnost a nelogičnost za druhou a autorka nic moc nevysvětluje. Píše, jak se ji to hodí, hlavní hrdince všechno ulehčuje a její status "jsem výjimečná" se stránkou od stránky prohlubuje. O to víc se ale prohlubuje, jak směšné a hloupé některé situace jsou, jak nepropracované jsou hlavní zvraty a překvapení pro hlavní postavy i pro samotného čtenáře. 

O Brie jsem si celou dobu víceméně myslela, že je to dost velká trubka, která hodně přehlíží a hlavně se, s ohledem na situaci, neumí pořádně o něčem rozhodnout. Sebastian je pak naprostá kopie Tamlina (meh meh) a Finn, nejzajímavější část tohoto trojlístku, nedostal moc prostoru. Svět víl nemůžu ani moc komentovat, protože o něm dostanete minimum informací.

Když to shrnu, tak Prázdné sliby je hlavně kniha pro ty čtenáře, kteří nečetli Dvory, Selekci a další podobné tituly. 😄😅

Na knihu jsem se těšila hodně, ale asi to zatím bylo největší zklamání roku.

You Might Also Like

0 komentářů