Zjizvený král - Humbook štafeta

listopadu 05, 2019


Začátkem října vyšla nová kniha Leigh Bardugo - Zjizvený král. Kniha patří do jejího Grišha světa a odehrává se po Šesti vranách. V rámci Humbooku byla blogerům nabídnuta možnost dostat knihu dříve a pomocí knižní štafety ji vyslat mezi další čtenáře. A já byla mezi vybranými. Společně se mnou pak knihu četly další tři čtenářky: @zuzana_alam, @veronika_endless_wonder a @_omoikane_😊

Zjizvený král se mi po měsíci a půl vrátil v krásném lehce zničeného stavu - pomalovaný, olepíkovaný, pokreslený. Znamení, že se holky činily. Kniha je plná poznámek, ať už samostatných nebo na sebe navazujících, plná podtržených citátů. Našla jsem srdíčka, kresbu Nikolaje, zdobení jednotlivých kapitol. Názory na knihu už byly ale lehce různé, převažovalo ale bohužel zklamání.


Já sama osobně jsem měla se čtením velký problém. Nedokázala jsem se začíst, do kapitol jsem se nutila a i když byl děj takový nemastný, neslaný, ani postavy to nezachránili. Celkově mě tato kniha jen utvrdila v tom, že Bardugo nebude má vyhledávaná autorka. Četla jsem od ní první díly Griši, Šesti vran a pak sbírku pohádek a bohužel, ani jedna kniha u mě nezaznamenala velkou pozornost nebo obdiv. Dala jsem Bardugo tak hned několik šancí, ale asi to není autorka pro mě. 😂

Jsem ale ráda, že jsem dostala tu možnost, zúčastnit se další štafety, navíc ji i pořádat. Je to sranda a navíc je člověk i zvědavý, jak si s knihou poradí ostatní. Díky tedy Humbooku! Zbytek článku věnuji fotkám a výstupům holkám z Instagramu a Youtube.




A co vy? Četli jste už Zjizveného krále? Jak vlastně vnímáte samotnou autorku a její tvorbu?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Já jsem ráda, že mě kniha bavila. :) a moc mě bavilo být součástí štafety!! :) Děkuju, Teri.

    OdpovědětVymazat
  2. Autorce terpve prichazim na chut a nehodlam to vzdat. cetla jsem Sest vran, budu muset udelat i opacko, protoze si nepamatuji vse, ale vim, ze se mi nakonec libila... :-)

    OdpovědětVymazat