Humbook 2019

října 20, 2019


Čtvrtý ročník Humbook festivalu je za námi.

Je fuč.
Vypařil se.

A já jsem si ho skvěle užila. 😊

Okolo dalšího ročníku populárního festivalu letos kolovalo spousta řečí a každý byl zvědavý, s čím se letošní ročník vytasí. Jako co si budem, vždycky je pořád co zlepšovat a pokud tak nějak sledujete tuhle akci od začátku, tak ten posun vidět musíte. Ne každý rok se ale zadaří. Letos to bylo slabé na množství zahraničních autorů, myslím ale, že tito dva (u mě především Jay Kristoff) byli skvělou (a dostatečnou) volbou.

Program sám o sobě byl také podařený. Sice jsem z počátku remcala, že je to docela nuda a zaujalo mě toho málo, nakonec jsem sotva stíhala to, co jsem opravdu chtěla vidět. (Loni jsem stihla úplný prd.) Ono se to totiž nezdá, ale nejen že taková akce uteče hrozně rychle, ale tím, jak máte okolo sebe spoustu lidí a spoustu možností, kam se podívat, tak si pak člověk posteskne, že nemá Hermionin posouvač času. 😂

Se čtvrtým ročníkem jsem tedy spokojená. Sice jsem docela trpěla hlady (nestíhala jsem a taky ne všude člověk narazí na vegetariánské jídlo) a nedostatkem kofeinu, ale přežít se to dalo. Stihla jsem besedy se zahraničními autory, které byly nabité k prasknutí. Dalo se to ale čekat, když to byli hlavní hvězdy dne, takže když člověk přišel zavčas, ukořistil dobré místo. Omrkla jsem letmo workshopy, odpočinula si v zóně s 3D focením a prošla si i stánky s knihami. Já osobně na takových akcích většinou nic nekupuji, protože nesnáším fronty a stejně je pak možné si knihy nebo merch objednat online.

Co mě ale nadchlo nejvíce, byli cosplayeři. Loni se s tím na Humbooku začínalo a letos se to rozjelo ve velkém. Řekla bych, že minimálně třetina návštěvníků měla kostým. Nádhera prostě. 😊 Já jsem loni šla za Rey ze Star Wars, letos jsem si vybrala Hinatu z Naruta. Anime mělo na Humbooku maličké zastoupení, fakt prťavé, ale byla jsem nadšená, když někdo došel a ptal se, zda jsem "ta z Naruta" nebo prostě jen prohodil "jéé Hinata". V duchu jsem pak kapku umírala, když chtěl někdo i fotku. Lidi, vážně, fakt moc děkuji.

Nebudu to už zbytečně okecávat, Humbook je dobrá akce a já se těším na další ročník. Věřte nebo ne, ale na těchto akcích je to hlavně o lidech. Navštívila jsem minulé ročníky a vlastně až letos poprvé mě zajímal zahraniční autor. Vždycky jsem na Humbook šla s tím, že bude sranda, potkám lidi, které vidím jednou za rok, poznám někoho nového a nebo se něco nového naučím/dozvím. A tohle se mi vždycky dostalo. A myslím, že to tak bude vždycky. Takže snad se s vámi uvidím i příští rok a já už pomalu vymýšlím nový cosplay. Jo, bude to zase někdo z Naruta. 😂

Fotek nemám letos moc, takže něco málo sem hodím a zbytek je od vás. Ještě jednou díky moc!

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Tak tebe jsem tam mijela, ale nebyla jsem si jista, ze jsem si te zaradila spravne :-D Ja letos byla poprve a myslim ze i naposledy. Na takove akce jsem uz moc stara a navic kdybych si platila listek, brblala bych jeste vic :-D

    OdpovědětVymazat