Vienna Comic Con 2018 - Fotoreport

listopadu 20, 2018


V sobotu 17. listopadu jsem poprvé navštívila zahraniční Con a to ve Vídni. Takže pokud vás baví komiksy, manga, seriály, filmy, anime, cosplaye, hry, Pokémoni, plyšáci a prostě všechny tyhle fandomovské věcičky a akce, určitě do Vídně někdy vyrazte. Koná se to každý rok v listopadu a je to vážně super potkávat lidi, kteří mají podobné zájmy. Součástí programu jsou i pozvaní komiksoví tvůrci nebo herci z filmů a seriálů a kromě besed se můžete za určitý poplatek s nimi vyfotit nebo si nechat něco podepsat. Trochu mě zamrzela absence anglicky psaných mang, ale z čeho jsem byla nejvíc nadšená byla část haly věnována jen Star Wars.

A co vy, jezdíte na Cony? Já se mimo jiné objevuji na Whoconu (letos už počtvrté) a na začátku léta jsem byla na Crweconu. Příští rok mě pak čeká další zahraniční Con a to Walker Stalker Con.

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Já na takové akce nejezdím ale jednou bych si tam chtěla se snoubencem podívat. Protože strašně moc miluje Anime a manga! Zajímalo by mě zda sis něco pořídila :)

    allaboutcandyslife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se zajeť někdy podívat, jsou i Cony v Německu a Polsku, často tématické podle seriálu třeba, záleží co tě zajímá. Tento ve Vídni je různorodý.
      Jinak jsem si bohužel nepořídila nic. Chtěla jsem mangu v angličtině, ale tady měli všechno v němčině a co se týče Funko Pop, cenově jsou podobné našim cenám a já je kupuji na ebay, kde jsou občas i za poloviční cenu XD ale dosti jsem přemýšlela nad čepicí, tričky apod věcmi :)

      Vymazat
    2. Tak to je škoda, že neměli v Angličtině :/ Jinak jsem z ebay nikdy Funko nekupovala ale včera jsem narazila a jedno za super cenu ♥

      Vymazat
    3. Mají tam právě suprové ceny, z Čech mám vlastně jen jednu Funko a ostatní už beru z ebay, protože se mně to vyplatí :) Klidně pošlu odkaz na oblíbeného prodejce :)

      Vymazat