Oblíbení booktubeři

prosince 23, 2017

Youtube hýbe světem a to i v knižní sféře. Točí blogeři, točí obyčejní čtenáři, ale i nakladatelství nebo knihkupectví. A my na ně koukáme. Někdy hodně, někdy málo. Někdo vůbec (ano i tito lidé existují). Já si youtube zapínám tehdy, když potřebuji na chvíli zabít čas. U oběda, u vaření, během psaní recenzí nebo úkolů, o polední pauze v práci, ale i klidně tehdy, když mám chuť na něco kouknout, ale nechci koukat na film nebo seriál. Chci něco o knihách, něco co mě pobaví a je to krátké. Nepatřím ale mezi ty sledovatele, kteří mají v odběrech stovky youtuberů. Pár desítek jich tam mám, ale v závěru koukám tak na pět, šest lidí pravidelně. Osobně mám radši zahraniční kanály, ale i v českých vodách lze najít kvalitní a vtipné kanály.

V tomto článku vám představím pár booktuberů, které sleduji nejčastěji. Vsadím se, že většinu z nich budete znát a proto se ani nebudu rozepisovat o jejich tvorbě, o tom jak točí apod, protože ten názor si musíte každý udělat sám. Jsou to zkrátka lidi, kteří mluví o knihách a mě to jejich povídání baví. 

Svět

--- polandbananabooks ---


--- abookutopia ---


--- Little Book Owl ---



Česko

--- Svět podle Marillee ---


--- Komiksové bubliny ---


--- Suzanne A. White ---


--- EclecticReader ---


Znáte tyto booktubery? Máte doporučení na další zajímavé kanály? Své tipy nebo názory hoďte do komentářů. 

You Might Also Like

0 komentářů