Plňte si své sny. I ty malé. Hudební.

června 13, 2017

Dneska tu pro vás mám kapku neknižní mini článek. Je to týden, co se mi splnil jeden velký/malý sen. Velký v tom, že se jednalo o živé vystoupení jedné z mých nejoblíbenějších kapel a malý v tom, že to byl "jen" koncert v klubu. Ale i po týdnu jsem plná nadšení, plná energie a radosti. 

The Kills poslouchám asi osm let a až do minulého úterý jsem neměla možnost je vidět zpívat naživo. Jezdím ráda na koncerty a hudební festivaly, ale tahle kapela mi pořád unikala. Měla jsem tedy velké očekávání a dostala jsem mnohem mnohem více.

Miluju dlouhé a nekonečné čekání před klubem nebo halou. Nikdy nevíte, koho třeba potkáte a já potkala božskou Alison (a mám s ní fotku heč). Díky dlouhému čekání jsem poznala i pár zajímavých lidí a měla jsem snad to nejlepší možné místo na světě. První řadu, pěkně uprostřed, krásný výhled na Alison i Jamieho. A to místo pro ně bylo asi jako magnet, protože pořád se pohybovali na dosah mé ruky a ruky dalších fanoušků. Hráli skvěle (i přes občasné blbé ozvučení), byli plní živoucí energie a nespoutané chemie.

Byla jsem na několika koncertech a tohle je jeden z těch, na který budu dlouho myslet. Poslouchání The Kills se pro mě navždy změnilo a mě se splnil jeden z mých malých snů.

You Might Also Like

0 komentářů