Poetizer | Offline Setkání Vol. 2 - Brno

října 28, 2016

Tímto článkem asi možná někoho překvapím, protože na mém blogu nenajdete za dobu, co ho píšu, žádný článek o poezii. Osobně jsem nikdy nebyla a asi ani nebudu velký fanoušek poezie. Ráda ale na ni narážím v knihách, jako zpestření zajímavého příběhu. Miluju Tolkienovi básničky o dobrodružství a kdysi dávno jsme s kamarádkou uměly zpaměti i píseň, kterou zpíval Moudrý klobouk v Kameni mudrců. Poezie je všude okolo nás, aniž by jsme si to uvědomovali.

Před týdnem jsem se zúčastnila akce zvané Poetizer Offline Setkání v Brně. Brala jsem to jako zajímavé ukončení pracovního týdne a hlavně jsem se mohla vidět se známými nebo novými tvářemi v knižní bloggosféře, booktubu nebo i mimo to. A co je to vlastně Poetizer? Je to mobilní aplikace, která se snaží zvýšit zájem o poezii prostřednictvím moderní technologie. V Poetizeru si můžete básně nejen číst, ale i sami sdílet svou tvorbu. Je to vlastně taková ukázka a důkaz toho, že se v každém z nás nachází skrytý umělec.

Setkání s lidmi z Poetizeru a dalšími účastníky se ale ukázalo jako nejen zajímavé, ale i velmi inspirativní. Jsem proto moc ráda, že jsem nejela po práci domů, ale sešla se s nimi a dozvěděla se spoustu nových věcí. A třeba se jednou i přemluvím a začnu číst i samotnou poezii. Mám v hlavě plno doporučení a tipů, čím začít. Závěrem už jen děkuji všem lidem, se kterými jsem se viděla, bavila a seznámila. Bylo to super! Snad někdy příště.

Poetizer na webu
Poetizer na facebooku

You Might Also Like

0 komentářů