Zámek a klíč 4: Klíče království

září 20, 2015

Sotva jsem zrecenzovala první díl Zámku a Klíče a už tu píšu o čtvrtém díle? Proč ne. Důvod je ale jasný. Zámek a Klíč vydává nakladatelství Comics Centrum a patří do tzv. kategorie "Na přání". To znamená, že když si komiks předobjedná určitý počet čtenářů, tak půjde do tisku. Je to možná docela krutý způsob vydávání, ale u komiksů se není čemu divit. Tento druh literatury totiž není nejlevnější a proto je důležité, aby z vydání měli něco jak čtenáři, tak i samotné nakladatelství. V edici "Na přání" už vyšla velká spousta zajímavých příběhů a zatím jsem neslyšela, že by k některému vydání nedošlo. Vždycky se našla velká spousta čtenářů, kteří ten daný komiks chtěli.

Zámek a klíč 4: Klíče království si můžete objednat na stránkách Comics Centra, který stanovil, že minimální počet objednávek musí přesáhnout 500. Tento článek píšu už v době, kdy se Klíče království dočkalo vytoužených 500 objednávek a proč o tom teda píšu? Protože tento komiks a vlastně i celá série stojí za pozornost. První díl - Vítejte v Lovecraftu mě naprosto okouzlil a já už se nemůžu dočkat, až si přečtu pokračování. Z té velké spousty komiksů, které jsem letos přečetla, patří rozhodně k tomu nejlepšímu. Z toho důvodu bych ráda dále podpořila vydání tohoto příběhu.

Sourozenci Zámkovi nacházejí mnoho dalších zázračných klíčů i informací o nich. Záhad týkajících se rodiny Zámkových ale stále přibývá. Kulišákova zoufalá snaha o nalezení klíče Omega se stupňuje a nakonec přivádí obyvatele Klíčova k překvapujícímu odhalení.

You Might Also Like

0 komentářů