Knižní chvilky 1

března 28, 2013

Tak i já jsem se zapojila do projektu, který vymyslela TerezZ. Jedná se o Knižní chvilky a podstatou tohoto projektu je, že vyfotíme svou knižní "atmosféru". Nevím jak často budu zveřejňovat příspěvky do projektu, mám teďka hlavně na plánu dodělat bakalářku, ale budu se snažit aspoň jednou za týden něco nafotit.
Můj první příspěvek je nafocený zrovna dneska 28. března. První fotka je focená ze školy, kdy jsem si o chvíli volna četla Hunger games. Knihu už jsem četla, ale v rámci Jarního Re-readingu jsem si Hunger games chtěla zopakovat. Další fotka je pak moje večeře, prakticky první teplý jídlo tohoto týdne - nějak nebyl čas na vaření. XD V poslední době jsem si hrozně oblíbila kuskus se zeleninou a tuňákem. A pak další fotky jsou můj dnešní úlovek z knihovny - Terapie láskou. Viděla jsem filmové zpracování a hrozně se mi líbilo, takže bylo samozřejmostí, že si chci přečíst knížku. A konečně se ke mě dostala. Hnedka na posezení jsem si přečetla něco přes padesát stran a i když se to trošku liší od filmu, tak mě to hrozně baví. Jsem zvědavá, jak to bude dál. :)





You Might Also Like

2 komentářů

  1. Jsem moc ráda, že jsi se zapojila! Moc hezké fotky, těším se na další ;)
    Terapii láskou ti strašně moc závidím!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten projekt je vážně povedený, navíc já hrozně ráda fotím,takže je to příhodný. A knížka je zatím super, trošku se liší od filmu, ale to vůbec nevadí. :)

      Vymazat