Dlouho odkládané knihy

května 03, 2020


Existuje kniha, série nebo autor, kterého si chcete už dlouho přečíst ale pořád to z nějakého důvodu odkládáte?😊🤔

Možná trochu překvapím, ale třeba Sandersona jsem odkládala hodně dlouho. Slyšela jsem na něj chválu už dlouho ale pořád jsem se k němu nějak neměla. No a zhruba před sedmi, možná i osmi lety, jsem si přečetla první knihu. A nebyl to Mistborn, ale Metalurg (u nás v češtině vyšel jako Ocelové srdce). A pak už to šlo rychle. Mistborn série. Archiv bouřné záře, těžké shánění knihy Elantris (v té době byla všude vyprodaná a o dotisku se neuvažovalo), atd. No láska prostě. 😍 A od té doby jsem nečetla nic, co by ho překonalo. A to nemá všechno úplně topový, ale prostě se mi zaryl tak pod kůži, že se drží na prvním místě. A určitě i dlouho bude.

Napište mi, zda máte taky podobnou zkušenost. Ať už s knihou nebo třeba autorem.

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Mám to taky tak. Těch knížek mám odložených fakt docela dost. Ještě štěstí, že tady jsou databáze knih, ve kterých se to dá pak nějak evidovat. Pamatuju si dobu, kdy jsem si to dělal ještě na papíře a posléze pak v excelové tabulce. Ale jako co si budeme povídat, nebylo to ono. Taková jednoduchá appka do telefonu je pohodovější. :)

    OdpovědětVymazat