První volume Berserka snad až v létě...

dubna 26, 2020


Letošní rok je zatím ve znamení - když se budeš na něco hrozně moc těšit, tak se ti to zruší nebo přesune. 🙄

Květen měl být skvělý. Svět knihy (zrušeno), koncert Woodkinda (přesun na neurčito), Animefest (snad v srpnu), Star Wars den (zrušeno).

A konečně měl v českém jazyce vyjít Berserk. Rozsáhlá dark fantasy manga série, za kterou někteří bojují už roky, aby u nás vyšla. Já bojuju asi rok a půl. A mám i tyhle krásný Deluxe edice, ale česky to chci taky. Tak moc jsem se těšila až tu mangu budu držet v ruce a bude dostupná pro tolik nových čtenářů. 😊 Ve svém žánru nemá podle mě Berserk v mangách konkurenci. Je to fakt topstrop. Začátek je sice hodně easy a nenáročný a vy si říkáte, proč to tak všichni "žerou" ale ta manga si svůj příběh buduje pěkně postupně. A vy to poznáte. Ne hned ale.

První zhruba dvě volume jsou takový na rozjezd, ale pak to přijde. A jde to solidně do hloubky. Příběh je skvěle vygradovaný, drsný a často wtf. Tou největší silou jsou ale hlavní protagonisti. Jejich vývoj, přerod, myšlenkové pochody, ztráty i výhry. Oni se doslova topí ve svém vlastním nitru, ve svých touhách a bolesti. Přemýšlí nad věcmi, které jsou zároveň tak lidské, že se v tom můžete i najít. A já tohle miluju.

Česky měl začít Berserk vycházet v květnu a nevyjde. Modleme se za léto na Animefestu. Zatím mám aspoň o trochu více času vám tuhle sérii vnutit a ukázat vám více do hloubky, v čem je geniální. 😊

You Might Also Like

0 komentářů