Brandon Sanderson přijede do Prahy!

září 09, 2019


Mého uctívání tvorby Brandona Sandersona jste si už možná všimli. Snažím se ho protlačit mezi více a více čtenářů a překvapivě se mi to i daří. (Juch) 😊 A asi si můžete docela jednoduše představit, jaká byla moje reakce při oznámení Sandersonovi návštěvy v Praze. (Ano, brečela jsem. Ano, na veřejnosti.) Můj nejoblíbenější spisovatel dorazí v říjnu do Prahy. 😊

Kdy? Proč? Zatím se neví vlastně nic, jen nakladatelství Talpress prozradilo jeho přítomnost v našem hlavním městě. Jelikož ale sleduji každý prd okolo tohoto autora, tak vím, že se stal konzultantem připravovaného seriálu Kolo času. Kolo času je rozsáhlá fantasy série, kterou napsal Robert Jordan. Bohužel ji ale nestihl dopsat a tak poslední tři díly dopsal právě Sanderson. Tato série dostane svou seriálovou podobu díky Amazonu a točit se bude právě v Praze. Takže... Jak ale píšu, žádné detaily nejsou zatím známé a tohle je má čirá spekulace.

Důležité je, že Sanderson dorazí a bude autogramiáda a já nejspíš asi umřu, pokud dovolí neomezený počet knih k podpisu. Brandon je velmi plodný autor, schválně jsem to nedávno počítala a vlastním 21 jeho knih. 😂 (Jono, některé mám 2x, dvě dokonce ve slovenštině, ale who cares.) A to má tento měsíc vyjít další jeho kniha.

Tento článek bude sloužit jako takové shrnující info, takže pokud se dozvím něco nového, určitě to sem připíšu, ať máme všechno pěkně pohromadě. A nakonec mě ještě zajímá - chystáte se na autogramiádu?

1. update! (ke dni 19.9.)
Na stránkách Talpressu můžete hlasovat o tom, který den bude autogramiáda. Na výběr jsou tři dny, já osobně se klaním k sobotě 26.10. Jinak do Prahy Sanderson přijede 24.10.

2. update (ke dni 29.9.)
Autogramiáda proběhne v sobotu 26.10. v Praze, od 16 hodin - v knihkupectví na Řeznické. Podepisovat se bude libovolné množství knih a kromě Brandona bude účastníkem i Isaac Stewart, jeho výtvarník.
Kromě autogramiády bude pro vybrané osoby i tisková konference. Ve stejný den od 12 hodin. 

You Might Also Like

0 komentářů