Sbírám | Hobit #1

dubna 18, 2017


Rozhodla jsem se, že budu postupně zveřejňovat fotočlánky o všech vydáních Hobita, která jsem nasbírala. Sbírat Hobita jsem se rozhodla někdy před rokem a velkou inspirací mi byla Orvokki, která vlastní krásnou sbírku Malého prince. Moje sbírka je zatím malá, pouze pět knih - tři české verze, jedna anglická a jedna slovenská. Ráda bych do budoucna shromáždila všechny české a překvapivě jich je velké množství.

Vydání, které vám v tomto článku ukáži, je moje první a dostala jsem ho někdy v době, kdy jsem byla na základní škole. S tímto vydáním mi pěkně ladí i celá trilogie Pána prstenů. Ostatní Tolkienovi knihy, které vlastním, jsou už v jiných provedení a velikostí. Na tomto vydání se mi líbí především ilustrace, které má na svědomí knižní ilustrátor a filmový návrhář Alan Lee. Alan Lee spolupracoval například na natáčení Pána prstenů.

Vydání: čtvrté (2002)
Ilustrace: Alan Lee
Překlad: František Vrba
Vydavatelství: Mladá fronta
Počet stran: 248 (26 stran barevných příloh)
Provedení: hardback s přebalem

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Já mám tedy jen dvě vydání Hobita, jedno v angličtině, co jsem dostala darem k narozeninám s filmovým přebalem ( :-/ ) Nicméně moje české vydání! Tady si dovolím pro ilustraci: http://kniznivelryby.blogspot.cz/2017/02/lesnickuv-knizni-poklad.html :D Taky má obrázky... :D Ale ne tak pěkné... :( :D
    Každopádně těším se na další ukázky z Tvé sbírky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Toto vydání je neskutečně krásné, dostala jsem ho k Vánocům a jsem strašně rada, mám k němu i trilogii a Silmarillion :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle vydání je moc pěkné :) Já mám doma dvě, jedno s filmovou obálkou a druhé je trochu salátové vydání, ale nedám na něj dopustit! :) Těším se na další ukázku z tvé sbírky :)

    OdpovědětVymazat