Comic Con v San Diegu a velká nálož trailerů

července 24, 2016

Nemám ráda léto. Proč? Protože je moc horko a já jsem spíše zimní typ. Druhý důvod je Comic Con v San Diegu. Tohle je naprosto vymodlená akce, kterou sleduji plus mínus už asi deset let a každý rok umírám nad ukázkami z filmů či seriálů a především nad všemi těmi akcemi s herci, spisovateli apod. Jednou tam pojedu. Klidně až za dvacet let, ale jednou si tento sen splním. Tak mi držte palce. Ale abych vysvětlila pointu tohoto článku. Tento víkend byla zveřejněna spousta trailerů na filmy natočené na motivy knih nebo komiksů. A ty, které považuji za nejlepší, hodím do tohoto článku. A pak si je můžete pouštět znovu a znovu. Prostě pořád. Jako já.


Tohle není úplně trailer. Ale když se budete pozorně koukat, najdete nové záběry. Suicide Squad přijde do kin už za necelé dva týdny a můj těšing je na miliontém levelu. Proč? Mám ráda batmanovské filmy a díky tomu jsem si oblíbila postavu Jokera. (btw. Jen malá poznámka. Vyrostla jsem na starých filmech o Batmanovi, tedy i na Jokerovi s tváří Jacka Nicholsona. Joker v podání Heatha Ledgera byl v pohodě, líbil se mi asi stejně jako Nicholsonův. Ale ani z jednoho jsem si nesedla na zadek. Nového Jokera hraje Jared Leto. Osoba, ke které vzhlížím asi posledních osm let. Zpěvák mé nejoblíbenější kapely a pro mě neskutečně inspirativní osoba. Takže oznámení, že bude hrát tuhle kultovní postavu, jsem slavila tak půl roku.) Dalším důvodem je Harley Quinn. Loni jsem četla první česky vydaný komiks a byl to jeden z nejlepších komiksů, které jsem loni četla. Harley si mě neskutečně získala a těším se nejen na její filmovou podobu, ale i na další komiks, který vyjde na podzim. A jako třetí důvod bych uvedla celkovou podobu filmu. Z těch ukázek a trailerů ten film vypadá neskutečně dobře, zábavně, ale i drsně a prostě trailer, kde na pozadí hraje kapela Queen... to je umění!


Další ukázku ani nemusím moc komentovat. Pokud jste fanoušci Harryho Pottera, tak chápete, proč se na tento film tolik těším. Rowlingová vymyslela svět, který je pro mnohé srdcovou záležitostí a je mi jedno, kolik těch filmů nebo dalších knih bude. Nastavovaná kaše? Ne, pro mě ne.



Jako třetí a i čtvrtý trailer tu mám další dva komiksy a oba jsou, stejně jako Suicide Squad, ze světa DC. Nebojte, jeden Marvelovský trailer se tu ale taky ukáže. Postava Wonder Woman mě zaujala už ve filmu Batman vs Superman. Upřímně, byla tou hlavní věcí, která mě na tomto filmu bavila, jinak u mě převládalo velké zklamání. Proto asi budu trochu skeptická vůči filmu Justice League, ale musím uznat, že ta ukázka je super a baví mě. Sice si budu asi chvíli zvykat na herce ztvárňujícího Flashe, ale proč ne. 


Nebýt Comic Conu, tak bych si asi ani nevšimla, že vznikla asi miliontá verze na Krále Artuše. Ani jsem na ten trailer koukat nechtěla, ale jména jako Guy Richie a Jude Law mě dostatečně zaujala. A nevypadá to zle. 


A slíbený Marvel na konec. Doctor Strange. Benedict Cumberbatch. Magie. Obrovské očekávání. To chcete vidět. Jakože, opravdu chcete! Doctor Strange je pro mě hodně zajímavou postavou a to nejen díky Benedictovi. I když nebýt jeho... Mám za sebou zatím jen jeden komiks a to Přísahu a ta se mi líbila. Navíc se postava Strange objevila i v Omnibusech s Daredevilem, takže mě dostatečně zaujala. A tento trailer je výjimečný i v tom, že se v něm konečně objevil i představitel seriálového Hannibala! Juchuu.

Jak jste na tom vy s Comic Conem v San Diegu? Sledujete tuto akci? A zaujal vás některý trailer či už teď víte, že na některý film zajdete do kina? Osobně to vidím na všechno. :)

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Mám to úplně stejně jak ty. Co se týče počasí i Comic conu. Každý rok se na něj strašně těším. Všechny zmíněné trailery jsem už viděla a hrozně se těším. Ezra Miller jako představitel Flashe mě v traileru zaujal, tak jsem zvědavá na celkový výsledek :) Ještě se nemůžu dočkat seriálového Flashe, protože trailer neměl chybu a nevím, jak to do října vydržím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se seriálovým Flashem jsem teprve začala, takže mám před sebou spoustu dílů :)
      A jsem ráda, že v tom nejsem sama XD

      Vymazat
  2. Suicide Squad chci taky moc videt. Mam rada komiksy a tohle vypada dost slibne. Jared Leto bude fakt ulet Joker. Takze doufam, ze to filmari nepo...
    Na Fantasticka zvirata se taky tesim, ale mam trochu obavu, aby byla zachovana ta spravna atmosfera. Dam tomu sanci, takze doufam, ze to nebude jen na jedno zkouknuti...
    Co se tyce Artuse. No jako vypada to dost jako fantasy nez jako nejaka legenda, mam obavu, ze to propadne.
    A Doktor Strange? Juchu, chci videt. Sice tuhle postavu neznam, tolik se v komiksech nevyznam, ale Benedicta mam v oblibe a tohle si nenecham ujit... :-)

    OdpovědětVymazat