Star Wars Challenge | Moje sbírka #1

prosince 27, 2015


Tak se tu konečně hlásím se svým první příspěvkem do Star Wars Challenge. Úkolem je ukázat svou sbírku knih, popřípadě komiksů a napsat, která kniha se mi líbila nejvíce. Všechno info jsem pěkně sepsala tady v tomto úvodní článku zde. Svoji sbírku dělím na dvě části - knihy a komiksy a dneska vám představím tu knižní část.


A která kniha je moje nejoblíbenější? Knih Star Wars jsem četla hodně. Mnohem více, než tu vidíte na fotkách. Najít ale opravdu dobrou je občas trochu obtížné, protože ne každý dokáže svůj příběh pojmout opravdu dobře. Za poslední rok mě ale nejvíce zaujala jedna a to nejen svým poutavým tématem, ale i vykreslením svých postav a celkově to byl hodně zamotaný příběh. Obsahoval hodně politiky a intrik, ale určitě v celé řadě těchto knih vyčnívá. A tou knihou je Darth Plagueis (recenze zde).

You Might Also Like

0 komentářů