Můj knižní wishlist volume 2

prosince 14, 2015

Když bych zapátrala hluboko do minulosti na svém blogu, našla bych tu knižní wishlist. Uběhla už nějaká doba a moje knižní přání se změnila. Některá se vyplnila, některá se smazala. A jelikož se mi vůbec nechce hledat ten původní wishlist, přepisovat ho a upravovat, napíšu nový.


Nejprve začnu s knižními resty. Jedná se o knihy, které jsem četla a pak se rozhodla, že je musím mít doma. Jako první tu mám několik dílů ze série Kate Daniels. Podle mě se jedná o nejlepší urban fantasy a z toho důvodu ji také chci mít kompletní. Sérii jsem nejdříve měla v podobě ebooků, teď si ji ale postupně dokupuji. Doma už mám tři díly, beru to ale tak porůznu na přeskáčku, protože doma mám první, třetí a čtvrtý díl.


Jako další tu mám pár zástupců z žánru fantasy. Sérii Kronika královna i Mistborn jsem četla a stejně jako u Kate Daniels si postupně dokupuji jednotlivé díly. Jako čtvrtou knihu tu mám Měsíční zahrady ze série Malazská kniha padlých. S touto rozsáhlou sérií se chystám začít nový rok, tak snad se mi bude líbit.


U fantasy ještě zůstaneme. Svět ledu a ohně okukuju už pěkně dlouho. Ta kniha je dokonalá ukázka jak božsky můžou některé knihy vypadat. Člověk se málem i bojí tím prolistovat. A ty ilustrace!

Zpovědnice, jedenáctý díl série Meč pravdy. Knihu už jsem četla ve starém vydání, takže se jedná opět o doplnění do série. Půlnoční koruna je druhý díl Skleněného trůnu, který se mi i přes nedostatky líbil a to hodně, takže jsem na pokračování zvědavá. Ohlasy od slovenských čtenářů, kde už kniha vyšla, jsou zatím víceméně pozitivní.


A teď trochu k aktuálnímu tématu. Star Wars. Díky novému filmu se znovu vydalo knižní zpracování staré trilogie a to i s novými obálkami. Tohle jsou prostě MUST HAVE knihy pro fanoušky tohoto universa.


A jako poslední jsou knihy různých žánrů. Jen jeden den od Gayle Forman, úžasná Zlodějka knih od Markuse Zusaka, 451 stupňů Fahrenheita s novým luxusním zpracováním a další kniha od autorky Měděného jezdce Bellagrand.

Tohle je tedy můj aktuální knižní wishlist. A pokud to půjde, ráda bych ho v průběhu nového roku zkrátila. Nejsou v něm knihy, které teprve vyjdou (až na Půlnoční korunu), o těch možná napíšu jiný článek. Už tak je ten seznam hodně dlouhý. Zajímalo by mě ale, jakou knihu nebo knihy by jste si do svého seznamu dali vy. Děláte si také knižní wishlisty? Třeba ty vánoční? 

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Plno zajímavých knih :) Já se chystám také obohatit svou maličkou sbírkou Star Wars knížek o nějaký nový kousek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kate Daniels je výborná, tu mám kompletní a rozhodně v ní budu pokračovat :) Ale nemám kompletní Meč pravdy, skončila jsem u pátého dílu, takže zbytek si chci časem dokoupit. Půlnoční koruny si chci taky pořídit, i s prvním dílem. A spoustu dalších knih. A samozřejmě wishlist průběžně aktualizuji :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jen jeden den právě čtu :) je to zajímavá kniha :) Zlodějku knih si v brzké době plánuji pořídit :) Tak ať se ti splní tvůj wishlist :) Veselé Vánoce a svátky :)

    OdpovědětVymazat