Léto ve znamení společného čtení

července 01, 2015

Léto je tu s celou svou slávou. Spousta z vás má prázdniny a určitě má v plánu si je užít naplno. Já třeba dneska nastoupila do své první práce, tak jsem zvědavá. Už to není brigáda, kterou si naplánuji, kdy chci. Je to větší zodpovědnost a taky žrout času. I když, jestli to bude pořád taková pohoda jako dnes, tak si nemám na co stěžovat. Teď se ale vrátím k tomu čtení. Možná jste zaznamenali, že se spousta blogerů rozhodlo pořádat společná čtení. Z toho důvodu jsem se rozhodla napsat i tento článek, kde se pokusím všechny ty čtecí maratony dát dokupy. Jen tak, pro přehled a aby blog nezel prázdnotou. Haha.

_____________________________________________________________________

Společný (Re)reading Kostičasu


Datum: od 1. července - do 1. srpna
Pořádá: nakladatelství Host
Info: u mě na blogu nebo na facebookové události samotného nakladatelství


Společné dobývání Edice pevnost


Datum: celý červenec
Pořáda: blog Čteme oba, nakladatelství Epocha
Info: blog Čteme oba, facebook nakladatelství Epochy



Summer reading


Datum: 29. červen - 6. září
Pořádá: blog Čteme anglicky (aka Kath a Vendea)
Info: článek zde



A co chystám já? Tak jako první to bude společné čtení Cesty králů od Brandona Sandersona. V půlce srpna má vyjít druhý díl, a tak myslím, že je ten pravý čas rozečíst první díl. Je to bichle jak hrom, hodit ji po někom, tak ho určitě zabiju. Moc se ale na ni těším. A druhá akce bude už třetí kolo 24hodinového maratonu. A jak jste na tom se společným čtením vy? Zapojujete se taky? Nebo taky nějaký pořádáte a já o něm nenapsala? Klidně mi hoďte odkaz do komentářů nebo napište, do jakého čtení se zapojíte.

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Já se ještě zúčastním čtení zaklínače http://www.zschedova.blogspot.cz/2015/04/re-reading-zaklinaca.html
    Jinak se účastním dobývání Pevnosti a čtení Kostičase (snad, doufám). Brandon Sanderson mě už taky delší dobu láká, ale to teď už fakt nedám :D

    OdpovědětVymazat