Peter V. Brett Blog Tour | A co pokračování?

srpna 29, 2014

Tři díly pětidílné série jsem vám už představila. Ale co bude s celou sérií teď? Kdy bude další díl? Tuhle otázku si asi položí spousta z nás, hlavně po dočtení Války za bílého dne. Ona kniha totiž vypadá, jako by z ní někdo vyškubal poslední stránky a děj usekl v tom nejnapnutějším okamžiku z celé série. Ne není vyškubaná, ale je jen geniálně ukončená. Jak bude ale celý příběh pokračovat, na to si budeme muset ještě počkat. I když ona to dlouhá doba už ani nebude.

Pokud jste se na sérii vrhli třeba letos, stačí vám počkat do příštího roku. A pokud jste zdatní v angličtině, můžete si Skull Throne přečíst už na jaře. Na jaře! Ano, Peter V. Brett oznámil 5. srpna na svým blogu, že dopsal čtvrtý díl, který ponese název Skull Throne. A není to jediná informace, kterou zveřejnil. Dovolím si proto shrnout jeho článek vlastními slovy.
"Psaní knih je velký projekt. Obzvlášť můj žánr. Proto není možné uspěchat věci a psaní. Člověk se musí soustředit a dopřát si i náležitého odpočinku. A pokud nedodržím lhůtu..."

"Když jsem psal Tetovaného, byl to můj koníček a nikdy jsem nedoufal, že kniha bude publikována. Měl jsem všechen čas světa. Začal jsem v roce 1999 a o spoustu a spoustu přepisování později jsem v roce 2006 kontaktoval mého agenta Joshua Bilmese."
  • Tetovaný: 7 let psaní, 182 278 slov, 650 stran (uvedena anglická verze). Joshua prodal Tetovaného nakladatelství Del Rey velmi brzo. Měl jsem Pouštní kopí dokončit do 9 měsíců. Jak moc jsem se ale sekl.
  • Pouštní kopí: 17 měsíců psaní, 231 331 slov, 795 stran. Myslel jsem, že bych na Válce za bílého dne mohl pokračovat brzo, ale došlo k velkému pozdvižení a vše nešlo podle plánu.
  • Válka za bílého dne: 26 měsíců psaní, 242 965 slov, 823 stran. Vše se okolo Války změnilo. Cassie šla zpátky do školy, s Lauren jsem si našel krásný byt na Manhattanu a úspěch knihy mi dodal větší důvěry v to, že by se psaní stalo prací na plný úvazek. Zabezpečil bych rodinu do budoucna. Tohle ale nebyl jediný blok. Měl jsem 40 a měl nadváhu. Neměl jsem chuť psát několik měsíců. Turné okolo knihy mě až moc zaměstnávalo. Proto jsem si nastavil nový plán, začal chodit do posilovny a stanovil si 5 000 slov týdně. Žádné vymluvy mě nemohli zastavit. Nejsou to vznešené cíle, ale rozumné. V posilovně mě naučili vytrvalosti, až jsem ji začal navštěvovat pětkrát týdně a po pěti měsících jsem ztratil 18 liber. Co se týče knih...
  • Skull Throne: 16 měsíců psaní, 226 318 slov, 833 stran, 5148 slov týdně. Tohle už jsou dobrá slova. Říkám to sice u každé knihy, ale jsem opravdu hrdý na to, jak to všechno vyšlo. V současnosti knihu čte můj agent a beta-čtenáři. Očekávám zpětnou vazbu, kterou chci zahrnout ještě před dovolenou. Kniha pak půjde do výroby a odeslána k tisku. Brzo budu potvrzovat data vydání a pokud vše dobře půjde, kniha vyjde na konci března 2015.
Další část článku, který si můžete v angličtině přečíst zde, je věnována fanouškovských obálkám čtvrtého dílu a vydání povídkové knihy Messenger’s Legacy, která rozšiřuje neuvěřitelný svět Démonské série. Kniha je už v dnešní době k sehnání. Stejně tak si můžete předobjednat i Skull Throne. 

Moje blog tour se už pomalu blíží k samotnému závěru. Zbývá už jen slíbený rozhovor a giveaway. Osobně se v poslední době snažím více pilovat angličtinu a v brzké době se chci vrhnout na čtení v tomto jazyku. Každý den mám totiž co dělat, abych si Skull Throne nepředobjednala. A jak jste na to vy? Těšíte se na čtvrtý díl? Jak na vás působil konec Války za bílého dne (komentujte bez spoilerů)? A vlastně, donutila vás tato blog tour koupit si knihy? Nebo si přidat Tetovaného a ostatní díly do to-be-read seznamu?

You Might Also Like

0 komentářů