Druhé blogové narozeniny

srpna 26, 2014

Rok se s rokem sešel a já, tedy blog She is a bookaholic, slavím druhé narozeniny! Už druhé! Až se mě tomu  nechce věřit, že jsem vydržela blogovat tak dlouho. A jaký byl ten druhý rok? Úžasný! Lepší jak ten první. A není to tím, že jsem získala tolik nové spolupráce, ale hlavně, že jsem potkala a poznala nové kamarády blogery. Myslím, že díky srazům je blogování o to víc lepší. Když totiž poznáte naživo lidi, které znáte prostřednictvím jejich blogu, je to něco neskutečnýho. A když pak zjistíte, že si s těmi lidmi máte co říci, rozumíte si a máte podobné koníčky, je to setkání milionkrát lepší. Tímhle článkem chci proto všem poděkovat. Všem, které jsem měla možnost poznat naživo, ale i svým pravidelným čtenářům - jak těm stálým, tak i těm novým. Speciální poděkování bych pak ráda věnovala dvěma neskutečně milým a hodným osobám - Verunce a Irence. Holky, jsem moc ráda, že vás znám a jste pro mě velkou inspirací.

A teď nějaké zajímavé údaje. Schválně porovnávám článek z prvních narozenin.
  • původní název blogu byl Books from my world, to se mi ale zdálo neoriginální, takže po dlouhém vymýšlení a přemýšlení jsem přišla na She is a bookaholic
  • z 56 pravidelných čtenářů je najednou 221 pravidelných čtenářů
  • za první rok jsem napsala 299 článků, teď jich je 661
  • za rok jsem dosáhla 10 704 zobrazení stránky, teď se mi ukazuje číslo 46 835
  • během prvního roku jsem napsala 103 recenzí, dneska jich mám 232
Všem bych proto ráda moc poděkovala. Kdyby to šlo, poděkovala bych každému osobně, ale svět je moc velký. A abych udělala radost aspoň někomu z vás, vyhlašuji soutěž. Soutěž to bude o knihu. Jakou, to ještě budu muset domyslet, ale pokud máte zájem, hoďte mi do komentářů svůj email. Soutěž potrvá od 26. srpna do 7. září a je pro všechny z České republiky. Ještě jednou moc děkuju a za rok tu snad budu psát další narozeninový článek.

You Might Also Like

32 komentářů

  1. Moc ti gratuluji! :)
    lenisek01@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Užij si druhé blogové narozeniny :D
    acupofluck@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Gratulace! :-)

    edonamccartney@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Vše nejlepší k narozeninám blogu! :) Jen ať se mu daří pěkně dál.
    Nebýt Tvého blogu, nezaložím si svůj, jak jsem psala v úvodním článku, takže jsem Ti jen vděčná, že ho máš :)
    wyakinshax@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to moc gratuluji, ty číslo jsou úžasné! Snad se jednou taky dočkám takových bombových statistik, ale to je nejspíš bláhový sen. :) Přeji blogu všechno nejlepší a snad takových pár roků ještě bude. :)
    ilonkha@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Moc gratuluji :)
    janeseverything@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Gratulace! :) A přeji spousta dalších úspěšných blogerských let! :)
    Katerina.Chybova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Moc gratuluju, pěkné statistiky :)

    ohanamon@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Terezko gratuluji a držím palce. Jen ať se ti daří čím dál více! ;)
    misa.svehlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Moc gratuluju ! A přinejmenším přeju stejně úspěšný i ten třetí rok ! :)
    dostal.pavla@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. vavrinovamichaela@gmail.com
    Gratuluju k blogovym narozeninam, ta cisla jsou uzasna, ale taky chapu, ze pro tebe nejsou vsechno :)

    OdpovědětVymazat
  12. Všetko najlepšie k druhému rôčku, nech ti to ešte dlho vydrží. :) Tie čísla sa vážne zmenili. Úspech.

    OdpovědětVymazat
  13. Gratuluji! Jen tak dál :)
    voronak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Gratuluji, to je skvělé! Přeji Ti do dalších let mnoho úspěchů a radosti s blogem :) Moc ráda jsem Tě poznala!
    bastera@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to gratuluji :)
    clarushkablack@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Veliká gratulace, jsou to krásné čísla. Přeji minimálně ještě desetkrát tolik. :-)

    Majakastl@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Tak to preji vsechno nejlepsi. Jen tak dal ;).

    eliska@charvatova.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Dva roky? Páni, a ty čísla! Moc gratuluju! :))
    aderos1@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Páni, všechno nejlepší! :)
    hana.pejsova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Všechno nejlepší ke druhým blogovým narozeninám:)
    verca.macova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Moc gratuluji k druhým blogovým narozeninám a přeji, aby ti blogování ještě nějakou dobu vydrželo a i nadále tě bavilo! :)
    tinaspacilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Velice moc gratuluji k narozeninám a jen tak dál :D
    mscak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Moc gratuluju! :) Pamatuju si, jaký to bylo pro mě. Ať ti to tak hezky jde pořád dál. :) A děkuju za soutěž.

    katienejde@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Gratuluji :-)
    kikizubik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. kanka.michaela@gmail.com

    Moc gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
  26. Lucinda.books@seznam.cz

    Gratuluji! :)

    OdpovědětVymazat
  27. suzannee@centrum.cz

    Též se připojuji ke gratulacím, ať se ti daří i do budoucna:)

    OdpovědětVymazat