Měsíční chvástačka - Březen

března 31, 2013

Přečtené knihy:


Tygrova stezka - Colleen Houck
Chutná těla - Isaac Marion
A tak mi unikají - Beth Revis
Prohnaný - Kevin Hearne
Predestined - Abbi Glines
Ceaseless - Abbi Glines
Hunger Games. Aréna smrti - Suzanne Collins - re-reading
Milion sluncí - Beth Revis

You Might Also Like

2 komentářů

  1. ahojky!
    máš skvělý blog :)
    přidala jsem si Tě do seznamu oblíbených blogů (u mě na blogu) a stávám se Tvou pravidelnou návštěvnicí! :)
    zdraví Rodaw :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aaaww :))
      Díky moc! Jsem moc ráda, že se ti líbí. :)) Tvůj blog je taky super, sleduju ho už delší dobu, máš super recenze a hlavně videa. Ty mě baví. :) A doufám, že se konečně už někdy dostanu na ten Brněnský sraz, tedka mě to zase nevychází,musím domů na babiččiny narozeniny, tak snad příště. :))

      Vymazat