Recenze: Poslední oběť

ledna 22, 2013

Český název: Poslední oběť
Originální název: Last Sacrifice
Autor: Richelle Mead
Série: Vampýrská akademie 6
Počet stran: 440
Nakladatelství: Domino

Anotace: Vražda. Láska. Zrada. A také poslední oběť, kterou je třeba přinést. Rose čelí obvinění z vraždy. Lissa chce uplatnit svůj nárok na královský trůn. Ne, teď už mezi nimi nebude nic takové jako dřív…

---

Na začátku knihy se setkáváme opět s hlavní postavou Rose, která k jejímu překvapení tvrdne ve vězení. Neprávem byla obviněna za vraždu královny a nebyla by to Rose a její spoluspiklenci, aby nevzali věci do svých rukou. Prakticky téměř celá kniha je věnována útěku, ukrývání a především hlednání ztraceného sourozence. Upřímně jsem vůbec netušila, že to bude ten/ta kdo to byl. 

Kromě toho musí Rose řešit jak svůj vztah s Adrianem, tak i své přetrvávající city k Dimitriovi. Dimitrij se ze začátku chová stále odtažitě, ale dlouho mu to nevydrží. Sice jsem ke konci měla tendenci Adriana litovat,ale jelikož mi byl z hlavních postav nejméně sympatický, tak mi to tak nevadilo. Navíc mohl docela tušit, jak se situace bude vyvíjet.

Konec knihy byl docela hodně předvídatelný, ale myslím, že autorka prošla dlouhou cestou a její knihy jsou lepší a lepší. Kolikrát si vzpomenu, že po přečtení prvního dílu série Vampýrská akademie jsem byla znuděná a vůbec se mi nechtělo číst další díly. Po roce jsem si ale dala říct a zbývajících pět dílů jsem přečetla během pár měsíců. 

Celkově řadím knihu mezi ty lepší z Vampýrské akademie. Děj odsýpal a měla jsem ji poměrně rychle přečtenou. Člověka možná překvapí mírně otevřený konec, ale takhle si každý může domyslet, jak to bude dál.


You Might Also Like

0 komentářů