Fotoreport | Patrick Ness v Brně

března 29, 2017


Patrick Ness v Bratislavě, Patrick Ness v Praze a taky v Brně! V rámci propagace filmového zpracování Volání netvora se do Česka a Slovenska vypravil autor knižní předlohy Patrick Ness. A pokud jste od něj ještě nic nečetli, tak šup, honem to napravte. Já mám za sebou zatím dystopickou trilogii Chaos, kterou společně s Hunger games řadím mezi nejlepší dystopie jaké jsem kdy četla. A to jsem jich načetla opravdu hodně.

Volání netvora je pak taková jednohubka. Jednohubka, která ve vás ale něco zanechá, zničí vás, rozloží a přitom se k tomu příběhu budete rádi vracet. Má prostě v sobě velkou hloubku a úderné myšlenky, doplněné nádhernými a atmosférickými ilustracemi. Takže pokud jste nečetli, tak víte co máte dělat.

Brněnskou autogramiádu jsem si nemohla nechat ujít a i když to bylo opravdu krátké setkání, zanechalo mi úsměv na tváři. Patrick Ness byl milý, pořád se usmíval a vtipkoval. Podepsal všem knihy, kdo chtěl fotku, tak dostal i tu a bylo nám vřele doporučeno zajít do kina. Děkuji tedy pořadatelům za tuto super akci a čtěte Patricka Nesse!

You Might Also Like

2 komentářů