Letní 24hodinový Read-a-thon | Update

srpna 27, 2016


Dneska, 27. srpna, přesně o půlnoci začal další knižní maraton. Jako vždy máme za úkol přečíst během 24 hodin co nejvíce knih. Rozhodla jsem se pro tento maraton psát postupný update, který budu po pár hodinách aktualizovat. Všem, kteří se účastní, přeji mnoho úspěchu a přečtených stran.

00:00 - 01:00 - Neplánovaně přečten komiks Batman Adventures: Mad Love. Celkem 63 stran.
01:00 - 02:10 - Přečten další komiks Živí mrtví 8: Zrozeni k utrpení. 144 stran. Celkem jsem na 207 stranách.
02:20 - 03:40 - Vrhla jsem se rovnou na další komiks a to na devátý díl Živých mrtvých - Smutek nás pozůstalých. 136 stran. Celkově 343 stran.
10:30 - 14:00 - Konečně dočteno Já se vrátím. Posledních 120 stran. Tuto knihu čtu týden a i když byl příběh zajímavý, chvílemi až mrazivý, tak se mi četla dosti pomalu. V tomto čase jsem si udělala i drobnou pauzu na jídlo a jiné věci. Celkem tedy 463 stran.
14:30 - Dneska je až moc krásný den na to, abych byla doma. Balím knihy, psa a jdeme na přehradu.
16:00 - Na přehradě jsem bohužel nestihla nic přečíst, nebyla moc šance. Za to jsem ale nafotila spoustu pěkných fotek, takže pokud mě sledujete na instagramu, tak budu postupně v průběhu týdne nahazovat nové fotky.
17:00 - Rozečítám poslední knihu, na víc to dneska nevidím a to Nedej se od Rainbow Rowell.
17:00 - 23:59 - Přečteno 220 stran Nedej se. Stihla jsem si u toho uvařit dobrou večeři, nakoupit, sledovat stream u Nadi_Ya a vyvenčit. Neřekla bych, že je to můj nejlepší výsledek, mohla jsem toho přečíst určitě více, ale svět se nezboří.

Shrnutí:
- přečteno Živí mrtví 8: Zrozeni k utrpení
- přečteno Živí mrtví 9: Smutek nás pozůstalých
- přečteno Batman Adventures: Mad love
- dočteno Já se vrátím
- rozečteno Nedej se
celkem 683 stran

A jak jste si vedli vy?

You Might Also Like

0 komentářů