Velikonoční 24hodinový Read-a-thon | Shrnutí

března 28, 2016

V sobotu 26. dubna 2016 jsem pořádala další knižní maraton. Spousta z nás měla velikonoční prázdniny nebo pracovní volno, tak proč nevyužít jeden den a číst a číst a číst. Původně jsem maraton chtěla odstartovat pěkně po půlnoci, jak to mívám ve zvyku, ale objevila se jedna věc, na které tak trochu (prý) závislačím a to je seriál Daredevil. Takže jsem asi tak do dvou do rána koukala a pak šla spát. 

Se čtením jsem začala až ráno. V plánu jsem měla přečíst alespoň dvě knihy a to se i překvapivě povedlo. V průběhu dopoledne jsem tak sfoukla jednohubku Kam jsi odešla, což je pokračování knihy Jestli zůstanu. Bohužel mě tato kniha tak neoslovila, jako první díl. Možná kdyby to nemělo takový happyend, tak by se mi to líbilo o něco více. Kniha dostala 3 hvězdičky. 

Jako druhou knihu jsem si vybrala Odpusť mi. Megan, která má velmi povedenou obálku. Tu má na svědomí talentovaná Myokard, jejíž kresby obdivuji už delší dobu. I tato kniha není žádný buclík, navíc je čtivá, takže do večera byla hotová. S hodnocením ale ještě nevím, musím si to trochu promyslet. No a pak jsem už nic dalšího nečetla, ale vrhla se na další díly Daredevila a pokračovala dlouho do noci. Je to fakt závislost a určitě doporučuji. Celkově jsem ale přečetla pěkných 470 stran.


You Might Also Like

0 komentářů