Oblíbené bookstagramy

června 20, 2015

Být knihomolem neznamená jen číst a nakupovat knihy. Žijeme v době, kdy o knihách píšeme na sociální sítě, natáčíme videa a taky fotíme. V posledním roce se focení knih hodně rozjelo a nejvíce asi díky instagramu. Znám jen málokoho, kdo nepodlehl kouzlu této aplikace. Sama instagram mám a najdete na něj velkou spoustu fotek knih a taky roztomilých koček, přírody nebo koncertů. V tomto článku vám chci ukázat, které účty podle mě stojí za shlédnutí.


Jako první musím jednoznačně zmínit účet Verunky z Knižního přátelství. Pokud sledujete její blog, víte, že kromě psaných článků najdete všude i nádherné fotky. Fotky knih, květin, prostě všeho možného. Nejvíce ale zaujmou právě knihy, které Verunka fotí s naprosto precizností a hlavně láskou. Její účet mám z českých blogerů nejradši a často se k němu vracím pro inspiraci.



Další tu mám dvojici, kterou budete znát z blogu Čteme oba. Fotky Davida a Verči jsou skvělé. Najdete tam velkou spoustu komiksů a taky plno naprosto vtipných fotek jejich pejska. Už jen kvůli Jackovi by jste měli jejich účty sledovat.



Kromě samotných čtenářů sleduji i pár nakladatelství. Moje nejoblíbenější je jednoznačně Host. Nakladatelství Host vydává nejen kvalitní literaturu, ale může se pyšnit krásnými a graficky povedenými obálkami. Navíc mezi knižními fotkami najdete často i něco na mlsání.



Další skvělou fotografkou je i moje kamarádka Adélka, kterou můžete často potkat v brněnské pobočce knikupectví Dobrovský na České. Adélka fotí hodně přírodu, ale také knihy a kočky. Její knihovna je jedna z věcí, které ji upřímně závidím.



Jako poslední z českých blogerů tu mám Kath z blogu Kath's world of books. U Kath převažují spíše anglické knihy, takže tu najdete velkou inspiraci v tom, co číst v tomto jazyce.



Ze zástupu zahraničních youtuberů tu mám tyto čtyři. U uživatelů Sashsalsberg a Little Book Owl sleduju i videa a patří mezi moje top oblíbené youtuberky. Všichni čtyři ale mají svoje účty zahlcené naprosto úžasnými fotkami knih. Stojí opravdu za shlednutí, ať už pro inspiraci nebo pro slintání nad úžasnými obálkami.



A co vy? Máte instagram? Máte své oblíbené bookstagramy? Napište mi do komentářů koho sledujete nebo se klidně pochlubte svými vlastními fotkami.

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Já Instagram miluji a také ho vlastním. Verunku mám také nejradši, ale hned po ní mám ráda @janebenesova z blogu What Jane Read, která má také krásné fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já tam mám pár knižních, pár zvířecích a ještě instagramy zaměřené na Warhammer a tak. A pak samozřejmě i různé smíšené. Máš boží kočičky, tvoje fotky nemají chybu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za tipy! :) Osobně mám instagram taky, když ho sestra poprvé uviděla, řekla, že nechápe, proč tam mám de facto jen knihy. :D (Na druhou stranu, ona nečte vůbec, tak jak by to pak mohla pochopit. :) )

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé tipy, i když už vlastně všechny znám... Mimochodem mám taky bookstagram - @markyreads. Kdyby ses chtěla mrknout, budu ráda ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Mam take opravdu hodne oblibenych, mezi ne i tebe a i par mame stejnych oblibenych uctu... a zrovna jsi mi vzala napad :-D chtela jsem dnes publikovat clanek o mich kniznich i nekniznich instagramobych oblibenych uctech, ale pockam tedy s publikaci na jindy :-) mej se krasne a super clanek ;-)

    OdpovědětVymazat