Knihomolův týden #4

května 31, 2015

Krásnou neděli všem. Po delší době se zase ozývám s touto rubrikou. Mám v poslední době hodně napilno a trochu jsem i zlenivěla s psaním článků. Čtu ale jako divá, takže se snad brzo dokopám dopsat všechno, co mám. A co zajímavého pro vás dneska mám?

V pátek jsem zjistila, že Knižní klub a tedy i Yoli, chystá vydání další Greenovy knihy - Will Grayson, Will Grayson. Jeho poslední - Příliš mnoho Kateřin (recenze) mě sice moc nebavila, ale určitě se na tu novou budu těšit. Vyjde sice až příští rok, ale někdy na podzim by měla na pulty knihkupectví přistát kniha Let it snow.

Už zítra začíná červen a v červnu vyjde nový Sanderson! Jedná se o druhý díl Ocelového srdce - Ohniboj. A protože je to Sanderson, tak se na to neskutečně moc těším. Anotaci a obálku najdete zde

Kromě toho je červen taky hlavně měsíc dětí. Od 1. do 8. června tak můžete koupit knížku Tappi od nakladatelství Host s 30% slevou. Knihu jsem už držela v ruce a je neskutečně roztomilá a to hlavně díky ilustracím.

V týdnu jsem na blogu zveřejnila článek o knize Yorrân. Jedná se o první díl fantasy série, kterou má na svědomí začínající český autor. Anotace zní opravdu zajímavě, takže pokud chcete, můžete si knihu koupit přes autorův projekt na Startovači. 

A teď něco ze světa seriálů. Dneska je neděle a včera v noci byl odvysílán poslední díl první řady seriálu Outlander. Seriál natočený na motivy knih od Diany Gabaldon se stal mojí srdcovkou. I když znám příběh a knihy jsem četla, téměř každý díl je pro mě velkou emoční jízdou. Poslední díl jsem zatím ještě neviděla a docela jsem začala přemýšlet o tom, že po shlédnutí napíšu recenzi na celou první řadu.

Citace z článku, kde se řeší právě poslední díl: You want to talk about feels? How about feels so intense and all-encompassing, you forget to breathe? You forget it's fiction? You forget to move because you are so paralyzed by rage, disgust, horror, and ultimately, love?


Další tu mám hodně vtipné video, které určitě už každý viděl. Jak by to vypadalo, kdyby se z Game of Thrones stal muzikál?


Spousta z vás kromě samotného čtení určitě zkusila i sama něco napsat. Ráda bych taky něčím přispěla, ale nikdy se mi do hlavy nedostal ten pravý příběh. Nedávno jsem si ale mohla přečíst krátkou povídku od Filipa z blogu Magician's Book. Původně jsem neměla v úmyslu psát recenzi, ale slíbila jsem krátké zhodnocení. Nakonec jsem se solidně rozepsala, takže recenzi si můžete přečíst zde

Když se vrátím ke knihám, které mají v budoucnu vyjít, tak mě zaujala hodně Red Queen, která vyjde u CooBoo. Pak ještě Bestiář Harryho Pottera, kde se dozvíte samé zajímavosti z tohoto světa a My true love gave to me, což je sbírka povídek od autorů jako je například Holly Black, Gayle Forman, David Levithan nebo Rainbow Rowell. 

Na závěr už vám se hodím jen první trailer na dvojku Labyrintu a první fotku z Marťana! Kniha Marťan byla naprosto skvělá a vůbec jedna z nejlepších knih, jaké jsem letos četla, takže na film jsem hoooodně zvědavá.


You Might Also Like

2 komentářů

  1. Skvělé shrnutí:) Na Labyrint dvojku se strašně moc těším♥

    OdpovědětVymazat
  2. Game of Thrones s Coldplay hrozně pobavilo, viděla jsem to už několikrát :D
    Já se musím ještě dokopat k dvojce Labyrintu, takže si trailer zatím nepouštím :) Na nové knížky od Greena, a nejen jeho, se těším, jsem ráda, že obě vyjdou :)

    OdpovědětVymazat