Peter V. Brett Blog Tour | Giveaway

srpna 31, 2014


A je to tu. Konec měsíce, konec prázdnin a konec mé blog tour. Opravdu doufám, že se vám moje články líbili a že jsem vás na tuto sérii, pokud jste ji nečetli, nalákala. Na závěr jsem slíbila soutěž a tady je. A šance na výhru bude dosti velká, mám pro vás totiž 4 podepsané záložky/nálepky od autora série Petera V. Bretta. Při domlouvání rozhovoru jsem totiž dostala za dlouhé čekání možnost, dostat podepsané záložky a tím darem vlastně celá blog tour začala. A aby to nebylo úplně jednoduché a záložky dostali opravdoví zájemci, připravila jsem si pro vás pár otázek. Jejich odpovědi jsou jednoduché. Všechny jste si je mohli vyčíst v jednotlivých článcích, které jsem celý týden uveřejňovala.

Než přejdu k otázkám, stanovím i pár pravidel:
  • Soutěž probíhá od 31. sprna do 10. září 2014
  • Budou 4 výherci, každému zašlu oznamovací email o výhře
  • Výherci, které jsem vylosovala a kteří správně zodpovězeli všechny mé otázky, mají dva dny na to, aby se ozvali se svou adresou
  • Soutěž je pro všechny, bez ohledu na věk, z České a Slovenské republiky
A teď otázky:
  1. Co vystudoval autor série Peter V. Brett?
  2. Do kolika jazyků byl přeložen Tetovaný?
  3. Jak se jmenuje nová ústřední postava v Pouštním kopí?
  4. Jaké hodnocení na Goodreads má Válka za bílého dne?
  5. Kolik slov napsal týdně autor při psaní Skull Throne?
Svoje odpovědi mi posílejte na email: terezavrskova@seznam.cz, do předmětu napište Blog tour

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Krásná soutěž ! sdílím :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto dokonalá soutěž a ještě lepší blogtour! Opravdu děkuji za články. Po jejich přečtení jsem si uvědomil, že si Pouštní kopí a Válku za bílého dne prostě budu MUSET přečíst! :D :)

    OdpovědětVymazat