Trailery a zase jen trailery

Letos se spousta knih dočká filmového zpracování. Tento týden se objevili další ukázky, například dneska jsme mohli vidět takovou jakou...


Letos se spousta knih dočká filmového zpracování. Tento týden se objevili další ukázky, například dneska jsme mohli vidět takovou jakousi ukázku na trailer k Divergenci. Na tento film se opravdu hodně těším. Premiéru má 21. března 2014.
Ukázka zde


Další film, který se může pochlubit velmi slibným a zajímavým trailerem je Zlodějka knih. Knihu jsem osobně nečetla, ale už jsem o ní něco slyšela. Potom, co jsem viděla trailer, jsem se rozhodla, že si knihu v nejbližší době určitě přečtu, protože už z traileru to vypadá, že to bude hodně zajímavá kniha.
Trailer zde


Možná vás zaujme také

2 komentářů

  1. Jo jo na Divergenci se těším moc i já, a trailer na Zlodějku knih jsem viděla a teď bych si strašně ráda chtěla přečíst knížku :DD.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo já taky :D ale mám toho tedka rozečtený spoustu, asi 8 knih :D tak až to trochu zredukuju, tak se na ni vrhnu. ;)

      Vymazat