Čteme Pána Prstenů

srpna 21, 2013


Už delší dobu přemýšlím, že si znovu přečtu Pána prstenů, ale pořád se nemůžu k tomu dokopat. Takže to udělám formou menšího projektu a to Čteme Pána prstenů a další Tolkieonovi knihy. Podobných projektů najdete na blogách spoustu. Nejvíce mě třeba zaujal na Knižním doupěti, kde se každý měsíc četlo s jinou knižní sérií. Tohle bude něco obdobného. Mám zatím na plánu sérii Pána prstenů, dále pak se chystám na Harryho pottera a spoustu dalších. Časově to nechám zatím neomezené a kdy začnu s další sérií, ukáže čas. 
Kromě Pána prstenů chci znovu oprášit také Hobita a když budu stíhat, tak mrknu i na další Tolkienovi knihy, které doma mám. Napadlo mě také, že v průběhu čtení napíšu i nějaké zajímavé články související s touto sérií. Něco o autorovi, filmovém zpracováním, hudbě a samozřejmě i recenze. Bude to prostě podzim plný Středozemě. 

Začátek - 1. září 2013
Předpokládaný konec - 30. listopadu 2013

Pokud se chcete do projektu také přidat, napište se mi do komentářů, ať vím, kolik nás bude. Chtěla jsem na to udělat linkovač, ale zaboha nemůžu přijít, jak na něj. Tak snad to do příště napravím.


You Might Also Like

0 komentářů