Třicetidenní knihobraní #13

června 26, 2013


Třicetidenní knihobraní - to je projekt, který vymyslela VeEee. Na celý měsíc červen je připraveno 15 témat a podle jednotlivých názvů témat budu představovat jednu knihu. Podrobnosti o projektu najdete na stránkách

13. Kniha, kterou si závidím

Jsou věci, na které jsme hodně pyšní, mezi takové můžou patřit i knihy. Vyberte jednu, kterou si závidíte, se kterou se klidně i vytahujete.

Tak tady jsem měla ihned vybráno. Jedná se totiž o knihu, která se hodně těžko shání. V pár knihovnách ji možná ještě objevíte, ale koupit se nedá skoro nikde. Tedy já jsem ji nemohla nikde sehnat, až jednou jsem ji objevila na aukru. Neváhala jsem ani chvíli a ihned si knihu koupila. A o co jde? O Knihu ztracených pověstí I. od J.R.R. Tolkiena. 


Protože Tolkienovu tvorbu naprosto obdivuju, tak bych ráda měla doma celou jeho tvorbu. Proto jsem byla hodně ráda, když jsem tuto knihu sehnala.

You Might Also Like

0 komentářů