Pětistovka je jen číslo

června 25, 2013


V současné době, kdy začíná léto, tak se plno blogů rozhodlo naplánovat několik projektů a maratónů. Všechny se týkají knih, které přečtete za léto. Zatím jsem se do žádného projektu nezapsala a ani jsem neměla na plánu se nějakého účastnit. Ne že by mě to nezaujalo. Ale nevím, jak na tom budu v létě s časem. Velmi mě ale zaujal projekt s názvem Pětistovka je jen číslo, který pořádá laurdes. Cílem tohoto projektu je přečíst minimálně jednu knihu, která má přes 500 stran. Kolik jich nakonec přečteme je na nás. 

Já osobně mám pár knih, které plánuju na léto přečíst. Pečlivě jsem proto všechny prošla a vybrala ty, které mají přes 500 stran. Některé jsem už četla a plánuju re-reading, některé budu číst poprvé. A tady je můj seznam 6 knih:
  • Pouštní kopí - Peter V. Brett - 624 stran
  • Mistborn Finální říše - Brandon Sanderson - 592 stran
  • Padesát odstínů temnoty - E. L. James - 656 stran
  • Oko světa - Robert Jordan - 512 stran
  • První čarodějovo pravidlo - Terry Goodkind - 504 stran (re-reading)
  • Pilíře světa - Terry Goodkind - 576 stran (re-reading, rc review)



You Might Also Like

0 komentářů