Recenze: Mayské proroctví. Hadí spirála

května 24, 2013

Český název: Mayské proroctví. Hadí spirála
Originální název: The Serpent's Coil
Autor: Christy Raedeke
Série: Mayské proroctví 2
Počet stran: 280
Nakladatelství: Fragment


Anotace: Caity byla předurčena sehrát důležitou roli při záchraně lidské civilizace. Je však ve velkém nebezpečí, zrádná organizace Fraternitas je jí v patách. Pokud Caity a její přátelé selžou, převezme vládu organizace a odsoudí vše k zániku. Podaří se získat dostatečnou sílu pro záchranu světa? Naplní se starodávné proroctví?

---

Caity je zpět a s ní i její úkol - záchrana lidské civilizace. Nebude to mít ale jednoduché, za patami má totiž tajemnou a nebezpečnou organizaci zvanou Fraternitas, která se snaží zmařit její plány. Caity se kromě toho musí vyrovnat se ztratou strýčka Li, který se nakonci prvního dílu vyjevil jako zrádce. Společně se svou nejlepší kamarádkou Justine se rozhodnou přihlásit na exkluzivní školu, která umožňuje svým studentům neomezeně cestovat v rámci studia. A toho Caity a Justine využijí ve svůj prospěch ke splnění starodávného proroctví.

Hadí spírala je pokračování knihy Zápas o osud lidstva a bohužel se mi tento díl zdál ještě horší než ten předchozí. Dějově mě kniha vůbec nezaujala a myslím, že by se celkově dala shrnout na pár stránek. Kolikrát to bylo až směšné, hlavně co se týče školy, kam se Caity a Justine příhlásí. Tohle si prostě člověk může maximálně vymyslet, do reálnosti to má hodně daleko.

Ohledně postav jsem na tom stejně jako u první dílu. Caity se chvílemi chová normálně a chvílema zase úplně nenormálně a nelogicky. Větší prostor dostala její kamarádka Justine a Alex a taky naneštěstí i opice Pan Papírek, kterou fakt nemusím. Příběh tohoto dílu se mi zdál pomalejší a dost nudnější, chtělo by ho více rozvinout. A konečné vyústění děje mě nijak neohromilo. Čekala jsem aspoň nějaké zajímavé finále a nakonec z toho byla úplná nuda.

Naštěstí pro mě už tato série nemá dalších dílů. U  mě je totiž zvykem, že když si rozečtu nějakou sérii, tak ji zpravidla dočtu celou, i když mě už pak třeba další díly nebaví.

Padnu do postele a jsem tak strašně ráda, že se můžu odebrat do říše snů! Snažím se na to nemyslet, ale nemůžu si pomoct a  říkám si, jestli to nebylo naposledy, co jsem viděla strýčka Li. 

You Might Also Like

0 komentářů