Doctor Who: 11 doktorů, 11 příběhů

února 27, 2016


Seriál Doctor Who (česky Pán času) je ve světě i u nás neuvěřitelný fenomén. Tento kultovní britský seriál se už dočkal nespočet řad a hlavního představitele si k dnešnímu dni zahrálo už 13 herců. K padesátému výročí odvysílání první epizody vznikl soubor jedenácti povídek, který mapuje nejrůznější eskapády prvních jedenácti Doktorů.

Neil Gaiman, Patrick Ness nebo také i Alex Scarrow a spousta dalších slavných i méně slavných spisovatelů se sešlo a dalo dohromady soubor krátkých povídek. Jedenáct povídek tak představuje jedenáct reinkarnací Pána času. Povídky jsou krátké, ale o to víc v nich vynikne Doktorův humor nebo schopnost rychle vycouvat z nebezpečí. 

Celou recenzi si můžete přečíst na stránkách fantasya.cz

Český název: Doctor Who: 11 doktorů, 11 příběhů | Originální název: Doctor Who 50th Anniversary Anthology | Autor: Antologie Počet stran: 416 | Nakladatelství: Jota
Hodnocení: 4/5



You Might Also Like

2 komentářů

  1. Nádherná knížka, taky bych si jí chtěla přečíst. :3
    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak si říkám, že ji někdy zkusím použít jako uvedení do tohohle seriálu. Nikdy jsem ho nesledovala, viděla jsem jenom pár dílů, takže by mě to celkem zajímalo.
    Jinak mě zklamalo, že Colferova povídka je slabá :/ Toho mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat