Komiks maraton | Únor

března 13, 2015

Jak jste si už možná všimli, vrhla jsem se na čtení komiksů v rámci Komiksového maratonu, který pořádá Knižní louka. Jsem za tuhle akci moc ráda, konečně mám důvod se do komiksů vrhnout na plno. Komiksy jsou ale docela drahá záležitost, takže zatím se vrhám na ty knihy, které objevím v naší knihovně. Za únor jsem stihla tedy přečíst 5 komiksů a dvě mangy:



Z této sedmičky byl rozhodně nejzajímavější Maus. Tohle je prostě takový ten komiks, který by si mě přečíst každý. Recenzi najdete na blogu. Co se týče mangy Crying Freeman, tak první dva svazky jsem četla už podruhé kvůli připomenutí děje. Doma mám totiž i další díly. Ohledně Benjamina Buttona jsem byla docela na rozpacích. Je to hodně jiné oproti filmu a po pravdě se mi to ani moc nelíbilo. Za únor jsem pak stihla zrecenzovat ještě Daredevila.

A co vy? Zapojili jste se taky do komiksového čtení? Co zajímavého jste si přečetli?

You Might Also Like

0 komentářů