Peter V. Brett Blog Tour | Týden plný démonů

srpna 23, 2014

Už v pondělí startuje na She is a Bookaholic první blog tour. Celá bude věnována americkému autorovi Peterovi V. Brettovi a jeho tvorbě. Tohle je jen takový organizační článek, aby jste mohli vědět, co můžete čekat. 

Od pondělí 25tého srpna do neděle 31ního můžete každý den na blogu najít jeden článek na moje zvolené téma. Bude tu něco o autorovi a jeho životě. Dále si pak rozeberu jednotlivé díly, názory na ně, specifické obálky. Pak jsem si připravila, či spíše jsem přeložila, informace o novém díle, který vyjde příští rok. Na závěr si pak budete moci přečíst slíbený rozhovor. Celý týden pak ukončím soutěží o podepsané záložky/nálepky, který mi poslal samotný autor. Nebýt jeho ochoty, tak by celá blog tour asi nevznikla a byl by tu jen samotný rozhovor. Myslím si ale, že tento spisovatel stojí za pozornost. Já sama ho na blogu dost často zmiňuji, ale ani to mi není dost. Doufám tedy, že si celý týden užijete stejně jako já, přispějete svými komentáři a zúčastníte se giveawaye.

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Těším se jako malé dítě. :) Tahle série mi čeká ve čtečce - a pořád zvažuji, zda ji nakonec do té přecpané knihovny narvat, nebo bude stačit v elektronické podobě. Ráda se dozvím zase něco nového, protože najít si čas něco neustále vyhledávat je... takřka nemožné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda. Taky jsem měla celou sérii jako ebooky, ale po dočtení jsem si ji musela koupit. :)

      Vymazat
  2. Jé, tak na tohle se upřímně těším! Zbožňuji knihy od pana Bretta, podle mě jsou opravdu úžasné. A další díl má vyjít už příští rok? To jsem nevěděla a mám z toho hroznou radost! :D Hlavně na ten rozhovor jsem zvědavá. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Paráda!
    Neskutečně moc se těším :))
    Předem děkuju za tuhle Blog Tour! :)
    Zbývá mi asi 100 stránek do konce třetího dílu, tak jsem napjatá jak struna...

    OdpovědětVymazat
  4. A to jsem si myslel, že mi dnešek už nedokáže nic zlepšit! Moc se těším na všechny články a především na rozhovor! Možná mě konečně přinutíš si druhý díl pořídit...! :D :))

    OdpovědětVymazat