Re-reading | Anita Blake

června 14, 2014

Dlouho jsem se neúčastnila nějakého hromadného re-readingu, tak jsem se rozhodla zapojit do čtení knih o Anitě Blake. Tato série je nejen v zahraničí, ale i u nás hodně oblíbená a v současnosti má okolo 22 dílů. To je opravdu spousta dílů. S Anitou jsem se setkala víc jak dva roky zpátky a stihla jsem přečíst asi prvních 9 dílů, než mě série přestala bavit. Nenechala jsem se tím ale odradit a rozhodla jsem se všechny díly přečíst znovu a možná i v sérii pokračovat. 

Hromadný re-reading pořádá Bookshelf stories a celá akce potrvá od 15. 6. 2014 - 30. 9. 2014. Zapojit do čtení se může kdokoliv, ve výše uvedeném odkazu najdete i linkovač pro přihlášení. Já osobně začnu se čtením až v průběhu prvního týdne, ještě stále totiž mám spoustu školy a není ještě moc času. Na čtení se ale už těším, protože první díly série mě opravdu bavily. 

You Might Also Like

0 komentářů