Knižní shrnutí - Květen 2014

června 10, 2014

Květen už je dávno za námi a já jsem tu, jako vždy pozdě, s měsíčním shrnutím. Za květen jsem stihla přečíst jen 8 knih. Pro někoho to je dosti, pro mě málo. Sranda, jsem ráda, že jsem přečetla aspoň něco, protože škola pořád prudí a času je málo. Kromě čtení se ale v květnu udála ještě jedna věc a to knižní veletrh v Praze. O tom, jak moc se mi na veletrhu líbílo, s kým jsem tam trávila čas a jaké autory jsem měla možnost potkat, si můžete přečíst v samostatném článku zde. Taky jsem se dokopala k prvnímu videu a jak jinak, je to o veletrhu v Praze. Najdete ho tady. A teď už ke knihám, které jsem přečetla, které jsem si koupila a které jsem dostala. 

 První kniha, kterou jsem v květnu přečetla byla Zakázaná přitažlivost. Na třetí díl Bavettových jsem opravdu hodně těšila. Sice to nebyl nejlepší díl, ale je to Kateřina Petrusová a jí další knihu.
Další knihou byl pak poslední díl Tygrovi ságy - Tygrův osud. Tato série u mě hodně klesla a poslední díl jsem četla jen s velkým donucením. Navíc jsem se nedávno dozvěděla, že autorka chystá pokračování a přitom to uzavřela jakž takž normálně. 


Po fantasy plné tygrů a fénixů jsem se rozhodla po dlouhé době otevřít nějakou klasiku a to Dámu s kaméliemi. Kniha to byla velmi zajímavá, příběh o nešťastné lásce byl smutný, ale zpracovaný velmi krásně.

Po takové příjemné oddechovce jsem chytla po recenzáku Dračí oči od Fragmentu. Bohužel, tato kniha mě nesmírně zklamala, nebavila mě a postavy i děj mě hrozně iritovali a měla jsem tendenci pak hledat chyby ve všem.
Abych si spravila chuť, vrhla jsem se na další dvě pokračování Zaklínače. Druhý díl Meč osudu byl ještě povídkový, ale Sapkowskiho sága mě chytla a baví mě. Konečně se na scéně objevila Ciri a něco málo jsem se dozvěděla o zaklínačském kodexu. Další díl Krev elfů už je ucelený příběh a jedná se už o dost drsný příběh v době, kdy se lidé bojí i vlastního stínu. Geralt odveze Ciri, aby se z ní stala zaklínačka a do toho musí řešit spoustu dalších věcí. Kniha se četla opravdu skvěle a těším se na další díly.



Předposlední květnovou knihou byl pak desátý díl Meče pravdy - Fantom. Asi nemá cenu tu moc rozebírat knihu, miluju celou sérii a pět ódy na ni budu asi ještě hodně dlouho.
Poslední knihou byl pak dosti nečekaný re-reading prvního dílu Stopařového průvodce galaxií. Ale když už byl ten ručníkový den, tak proč si nepřečíst znovu aspoň první díl. Snad o prázdninách bude dosti času na re-readingy ostatních dílů.



A na závěr článku přikládám ještě fotky knih, které jsem si koupila, dostala či získala na recenzi:



You Might Also Like

4 komentářů

  1. S Dračími oči mám stejný názor :) A Throne of Glass teda závidím :P

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj! Nominovala jsem tě do Blogger Tagu http://kniznisvetnavzdy.blogspot.cz/2014/06/blogger-tag_10.html
    Tak doufám, že se zúčastníš :)

    OdpovědětVymazat