Knižní shrnutí 2013

prosince 30, 2013

Rok 2013 končí, proto není na škodu si ho trochu zrekapitulovat a sestavit žebříček těch nejlepších knih, které jsem letos přečetla. Za rok 2013 jsem stihla přečíst 140 knih. Pod rukou mi prošlo 43041 stran. Spoustu knih jsem četla poprvé, některé byli součásti re-readingu (Hunger Games, Harry Potter, Stmívání). Letošní seznam bude trochu jiný. Loni jsem ho dělila na nejlepší knihy a nejhorší, nejzábavnější a nejnudnější atd. Tentokrát se zaměřím jen na to nejlepší. Do svého žebříčku toho nejlepšího jsem proto vybrala knihy, které jsem v uplynulém roce četla poprvé a ohodnotila jsem je pěti hvězdičkami.



Sešlo se mi tu proto 12 knih a řekla bych, že žánrově je to docela bohaté - přes fantasy, dystopie, knihy ze života a z válečného období. Neřadím je ale od nejlepšího po nejhorší. Jsou to prostě knihy, které mě bavili nejvíce, které mě nejvíce zaujaly a donutili číst od rána do večera, knihy u kterých jsem se tlemila jak malé děcko, knihy u kterých jsem si slušně pobrečela.




  



You Might Also Like

4 komentářů

  1. Pěkný seznam, líbí se mi tam ty Hvězdy, tu knížku prostě miluju :) Naopak Roztříštěná mi vůbec nesedla, ale nemůže se vše zavděčit každému :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hvězdy jsou favority roku 2013. Rozhodně! :))

    OdpovědětVymazat
  3. pěkný seznam. Hned první dvě si chci přečíst, protože jsem slyšela samu chválu, ty další tři chci zkusit, protože před lety mo Tetovaný nesedl, a teď jsem přece jen někde jinde. Dech se mi líbil a Jsem roztříštěná chci vyzkoušet:)
    Ale 140 knih! Jak to děláš? Nespíš? :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten, kdo stojí v koutě - palec nahoru. Jméno větru - taky super. Série Měděný jezdec - už se nemůžu dočkat až se pustím do 3. dílu.
    Skvělý seznam ;)

    OdpovědětVymazat