Knižní chvilky 7

srpna 23, 2013

Po milionu jsem přidala další článek do knižních chvilek. Chtěla jsem ho napsat hlavně ze dvou důvodů - byla jsem v Neoluxoru a v Arcadii. Nejprve k tomu Neoluxoru. Minulý týden jsem byla na skok v Praze a opravdu jen na skok. Původně jsem měla v Praze strávit týden, ale kamarádka je po operaci, tak jsem ji nechala, ať se v klidu uzdravuje. Jela jsem s přítelem teda jen na jeden den kvůli Aerodrom festivalu, kam jsme jeli na kapelu System of a Down. Před vstupem do areálu festivalu jsme měli ale spoustu času, a tak jsme šli do Neoluxoru. Vyfotila jsem pár knih, které mě zaujali. Hoooodně zaujali. Podle mého přítele jsou to knihy, nad kterými (doslova) chrochtám blahem.




Ano přiznám, že asi nad Goodkindem a Měděným jezdcem jsem opravdu chrochtala. No ale dneska jsem si udělala jinou radost. Pořídila jsem si svoji úplně první knihu v angličtině. Byla jsem dneska zase jen na otočku v Brně. Mrknout se konečně do Arcadie. Studuju v Brně už čtyři roky a ještě jsem tam nebyla. Arcadie je úplně prťavé, ale hrozně milé a roztomilé knihkupectví, které se specializuje na knihy v angličtině. No a nemohla jsem odolat a pořídila jsem si Hunger games. Celou sérii sice už vlastním v češtině, ale jelikož ji čtu prakticky každý půl rok, tak jsem chtěla zkusit originál. Tak uvidíme, jak mi to půjde.


You Might Also Like

6 komentářů

  1. System of a down je skvelá kapela :)
    HG v angličtine ti závidím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jsem zvědavá jak se mi to bude číst a Systemy byli naprosto luxusní :)

      Vymazat
  2. Já HG v angličtině mám, ale jako box všech třech dílů (líp se to drží), ale myslím, že se čtením snad nebude problém! :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V češtině jsem to četla už několikrát, tak snad s tím nebudu mít problém. :)

      Vymazat