Recenze: Never Too Far

Autor: Abbi Glines
Série: Too Far 2
Počet stran: 188
Nakladatelství: Abbi Glines

Anotace: On zadržoval tajemství, které jí zničilo svět.
Všechno, co znala, už není pravda.
Blaire jej nemohla přestat milovat, ale věděla, že mu nikdy nemůže odpustit. Teď je zpátky doma a učí se znovu milovat. Jít v životě dál… dokud se nestane něco, co její život odkopne do další životní spirály.
Co uděláte, když jediná osoba, které už nikdy nemůžete věřit, je zároveň jediná, které toužíte věřit ze všech nejvíc?
Lžete, schováte se, vyhýbáte se, a modlíte se, aby si vás vaše hříchy nikdy nenašly.

---

Ubědlo pár týdnů poté, co se Blair dozvěděla nemilou věc o své rodině. Její život je v troskách a neví jak pokračovat. Nejradši by ode všeho utekla. Rushe ale stále miluje, ale nemůže s ním být, protože nedokáže žít v blízkosti jeho rodiny. Zůstává proto v Alabamě, u babičky svého kamaráda z dětství. Bohužel, ani tady nenachází klid. Dozvídá se totiž, že je těhotná. Blair, která je bez práce a bez rodiny, se rozhodne udělat poslední zoufalý krok. Přijme nabídku své kamarádky na společné bydlení a vrací se zpět ke své práci v klubu. Doufá, že si během pár měsíců vydělá tolik, aby pak mohla začít nový život, samotný život s dítětem.

Blair se musí smířit s tím, že Rushe i jeho sestru Nan bude teďka často vídat. Rush se snaží Blair získat zpátky, ale ta nedokáže odpustit jeho rodině. Proto respektuje její přání a vyhýbá se jí. Stojí ho to ale všechny síly, protože jediné po čem touží, je získat Blair zpátky a být s ní už napořád.

Druhý díl série Too Far jede ve stejné vlně jako ten první. Je tak klišoidní a plný předvídatelných scén, s kterými se setkáváme v telenovelách. Knížka totiž telenovelu dosti připomíná. Co bylo v první díle přeslazené, tak tady je to ve větším množství. Děj je tak předvídatelný, že si troufám říct, že vím, jak celá trilogie skončí. Jediná změna je ta, že je kniha vyprávěna nejen z pohledu Blair, ale i z pohledu Rushe.

Hlavní postavy se změnili jen minimálně. Blair už není tak nevinná a nezkušená a Rush se už nechová jak děvkař. I přes to všechno je Blair na druhou stranu pořád hloupá a naivní. Pokud chtěla začít znova a bez Rushe, tak proč se vracela zpět? Muselo jí být jasný, že se okamžitě začne okolí ní ochomejtat a snažit se jí získat zpět. Vyprávění z Rushovýho pohledu bylo docela obohacující a kniha tím byla více zajímavější. Čtenář se tak více dostal do Rushovy hlavy, do jeho pocitů a myšlenek.

Příběh je v tomto případě oproti prvnímu dílu ještě více sprostší a více nabitý erotikou. Bohužel to knize nepřínáší nic pozitivního. Tolik přeslazených scén jsem dlouho nikde neviděla a ten konec. To bylo úplné fiasko. Chvílema jsem se až zhuseně tvářila nad přemírou toho cukru.

Druhým dílem to ale nekončí. Chybí mi k přečtení ještě třetí poslední díl. Dám si ale asi chvíli pauzu, než se dám do čtení. Pro ty, co je tato trilogie zaujala, mám dobrou zprávu, protože autorka má napsat nebo už napsala příběh věnovaný Woodsovi a Grantovi.