Třicetidenní knihobraní #7

června 15, 2013


Třicetidenní knihobraní - to je projekt, který vymyslela VeEee. Na celý měsíc červen je připraveno 15 témat a podle jednotlivých názvů témat budu představovat jednu knihu. Podrobnosti o projektu najdete na stránkách

7. Kniha, která mě opravdu rozplakala

Někteří autoři se snaží o srdcervoucí konce a některým se to opravdu povede. Jaká kniha upřímně rozplakala právě vás?

Omlouvám se za zpoždění s tímto článkem, ale byla jsem nemocná a moc jsem na netu tím pádem nebyla. Knížek, které mě rozplakaly, je pár a povětšinou patří mezi mé nejoblíbenější. Jsou to knihy, které mě vždycky emociálně doslova ztrhají. Ve své knihovně jich mám ale minimum a měla bych to co nejdřív napravit a dokoupit si ty ostatní. Proto jsem vybrala jednu, která patří mezi nejoblíbenější a je to třetí díl série Hunger games Síla vzdoru.


Poslední díl dystopické série mě vážně dostal. Nebylo to jen množstvím postav, které v průběhu děje umřely, ale hlavně tím koncem. Ten konec mě dorazil a po dočtení tohoto dílu mám vždycky pocit, že se chci jen zahrabat pod peřinu a hodně dlouho nevylízat. 


You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ja som z tejto knihy bola skôr smutná. Nechápala som a potom som to už radšej ani neriešila 8D

    OdpovědětVymazat
  2. Já už se k této knížce chci dostat tak dlouho :/ Poslední díl série je vždycky taková třešinka na dortu.. a já na tu třešinku už čekám v knihovně druhý měsíc :D

    OdpovědětVymazat