Knižní chvilky 5

května 04, 2013

Jsem tu zpět. Mám trochu času a tak dopisuju chybějící recenze. Času mám málo, celý dny se jen učím na zkoušky, finišuju s bakalářkou a teprve nedávno jsem si řekla, že tu bakalářku možná stihnu zavčas odevzdat. :) Jinak tento týden se mi dařil, udělala jsem zkoušku z Poruch a rekonstrukcí a teďka šrotím na Požární bezpečnost budov a Pozemní stavby III. Abych se trochu odreagovala, tak v útery budu na Brněnském majálese. Nechystá se tak taky někdo? A aby to bylo ještě lepší, dneska jsem si objednala nový displej ke kindlu. Tak snad bude brzo můj "miláček" okej.


Jinak na blogu zrovna běží Májový knižní hop a moc děkuju za doporučené knihy. Po skončení soutěžě na ně mrknu a co mě zaujme, tak si to poznačím. A co se týče toho vzhledu. Už je tu poměrně dlouho a pokusím se o nějakou změnu. Kdy to ale bude, to nevím, fakt si teďka horko těžko hledám chvílu volna. A když už ji mám, tak ji netrávím na pc, ale venku a s kamarády.


Jinak jsem se teďka vrhla na čtení druhého dílu Poločasu a zatím to vypadá hodně zajímavě. Dostala jsem na recenzi i díl třetí, tak snad je budu mít brzo přečtené. A co teďka vy čtete?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. no ja by som sa tiež mala učiť - počítať, nejako sa mi do toho nechce 8(
    Pekné fotky 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky si myslím, navíc když je tedka venku tak krásně...ale za chvíli budou prázdniny a bude klid XD

      Vymazat