Orange Volume 1

listopadu 08, 2020


Kdybyste dostali příležitost, změnit něco ze své minulosti, udělali byste to? A změnili byste sebe nebo upravili minulost někoho jiného? Zachránili třeba někomu život? Šestnáctiletá Naho dostane jednoho dne dopis od svého o deset let staršího já, ve kterém si přeje, aby změnila budoucnost. A to jen svoji.

Macumoto je místo, kde je správně vyvážený poměr mezi životem ve městě a přírodou. Naho chodí na střední školu, kde je obklopena partou kamarádů, připravuje se na budoucí život a víceméně zapadá do klasického stereotypu běžných středoškoláků. Vše se ale změní ve chvíli, kdy ji přijde dopis z budoucnosti, nabádající ji, aby změnila budoucnost. Změnila svůj život, ale hlavně život nového studenta... 

Orange je pětidílná série, která dostala jak anime adaptaci, tak i tu hranou, tzv. live action. Základní příběh byl pak obohacen o film a mangu Orange - Mirai.  Manga série patří mezi nejoblíbenější ve svém žánru. Shoujo (šódžo) disponuje romantickými prvky, kde sledujeme převážně hlavní hrdinku a klasické problémy dospívajících. Nechybí ale občas i akční rovina nebo trochu nadpřirozena. V Orange tento prvek zastávají dopis z budoucnosti, který Naho upozorňuje na dávné chyby a jak by je měla napravit.

Celou recenzi najdete na stránkách fantasya.cz

Český název: Orange 1 | Autor: Ičigo Takano Série: Orange 1 Počet stran: 228 | Nakladatelství: Crew
Hodnocení: 3,5/5

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Když se ohédnu zpět svým životem, tak možná bych pár věcí udělala jinak. Ale ne nijak zásadně. T´Moc krásná kniha a moc hezká recenze. Tak hezky napsaný článek jsem dlouho neviděla...Jsem knihomol. Knižní blázen, chcete-li :D. A poslední dobou se opravdu bavím tím, že se podívám tady a vyberu si, co mi zrovna padne do oka. Tak jen takový tip kam na knížky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se musím přiznat, že jsem tuto knihu už několikrát měla v obzoru během návštěvy v knihkupectví, ale vždy jsem se bohužel rozhodla pro jinou - a teď vidím, že to očividně byla chyba :-) Skutečně to co nejdříve napravím, ale nebudu kupovat v kamenné prodejně knihkupectví. Zjistila jsem totiž, že když objednám knížky přes internet a použiji slevový kupon, tak můžu ušetřit spoustu peněz.

    OdpovědětVymazat