#hideabookday

září 18, 2017


Emmu Watson zná asi každý. Oblíbená herečka jednou takhle chodila po londýnském metru a ukrývala knihy. A kdo nějakou knihu našel, ten si ji mohl nechat. Dneska 18. září se tak slaví #hideabookday, tedy den, kdy ukryjete někde knihu a uděláte někomu radost. Jedná se o celosvětovou akci a zapojit se může opravdu každý. Na Facebooku nedávno vznikla i česká událost a vlastně díky tomu jsem si této akce povšimla. Do práce jsem proto dneska vyrazila s taškou navíc a rozdala pár knih, které si podle mě zaslouží nového čtenáře.

A co vy? Taky jste se zapojili?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Popravdě jsem se chtěla taky zapojit, ale jak jsem řešila ještě nějaké věci ohledně školy, tak jsem si na to vzpomněla až po cestě do školy :(
    Takže jsem s sebou žádnou knihu (krom té co zrovna čtu na recenzi) nevzala, že bych k ní připsala rychle vzkaz a někam schovala.

    Ale doufám, že aspoň tvé knihy udělají někomu radost :-) škoda, že se to váže jen na jeden den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že když bys rozdala knihy i jiný den, tak to vůbec nevadí. Důležité je, že udělají někomu radost. :)

      Vymazat
  2. To je hezky, vůbec jsem nevěděl, že něco takového je <3 Jednou to musím udělat :)
    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  3. Akci jsem zaregistrovala díky Emmě, výborný nápad :) Knížky musely udělat ohromnou radost :)

    OdpovědětVymazat