Já se vrátím | Adriaan van Dis

září 20, 2016

"Stáli jsme proti sobě, matka a já." 


Podivínská matka, která celý život odvrhovala svého jediného syna, se na sklonku života rozhodne zaznamenat nejdůležitější chvíle svého životního příběhu. Syn ji pomůže urychlit cestu na onen svět a ona se mu na oplátku svěří se svými zkušenostmi z utrpení v koncentračním táboře, povypráví mu o svých dvou mužích, třech dcerách a jaká tajemství ukrývá její stará truhla.

Adriaan van Dis je nizozemský spisovatel a novinář. Za svůj autobiografický román Indické duny dostal řadu ocenění. V jeho další knize Já se vrátím zachycuje život své svérázné matky a její životní peripetie. Je to vlastně taková hra, kdo z koho. Osobní drama dvou lidí. Zoufalý syn, který vždycky toužil po matčině náruči a matka s tajemnou minulostí.

Celou recenzi najdete na webu knihcentra.

Český název: Já se vrátím | Originální název: Ik Kom Terug | Autor: Adriaan van Dis Počet stran: 280 | Nakladatelství: Host
Hodnocení: 3,5/5

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Tak kniha vypadá opravdu zajímavě, o tom žádná. Doufám, že se k ní někdy dostanu a ještě víc doufám, že se mi bude líbit :))

    OdpovědětVymazat