Můj 48-hodinový (po)Vánoční read-a-thon | Shrnutí

prosince 30, 2015

Vánoce jsou pryč a konec roku je na spadnutí. Vánoční prázdniny, popř. dovolená je skvělý čas na pořádný čtecí maraton. Zima k tomu doslova nabízí, aby se člověk zachumlal do peřiny s hrnkem čaje a dobrou knihou. Před Vánocemi jsem pořádala už čtvrtý 24hodinový maraton a během prázdnin se jich konalo hned několik. Jelikož jsem ve skluzu se čtením pár knih, rozhodla jsem se zapojit do dalšího maratonu. A rovnou 48hodinového, který pořádaly holky z Knižní louky od pondělí 28.12. do 30.12.

Bohužel jsem se neúčastnila ani jedné výzvy, které měli holky přichystané. Mojí osobní výzvou bylo pohnout s knihou Slova paprsků a myslím, že jsem si vedla docela dobře na to, že jsem se čtení nemohla věnovat naplno. Ono v pondělí se šlo s mamkou do kina a včera jsem měla zase nějaké nakupování. Za dva dny jsem tedy stihla přečíst 381 stran. Tím jsem se v knize dostala na stranu 501 a jsem kousek za půlkou (celkově má 982 stran). 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. nahodou pekny cislo :) ze jsi k tomu zvladla jeste kino a nakupy, tak super

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky, počítala jsem sice s větším číslem, když ale nebylo tolik času, tak jsem i spokojená :)

      Vymazat
  2. No páni :D Já bych asi na knížku s 982 stranami neměla nervy :D Máš můj obdiv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě takové knihy miluji, vydrží mi tak mnohem déle než jiné knihy. Musí být ale fakt super a tahle je opravdu skvělá.

      Vymazat