Budu číst: Smrtná zima - Kate A. Boormanová

října 12, 2015

Stránkami Smrtné zimy jsem doslova proletěl, tak zoufale jsem toužil odhalit tajemství jejího fascinujícího světa. Je strašidelná, napínavá i dojemná. — James Dashner, autor série Labyrint

Za pár dní je tu Velký knižní čtvrtek, v jehož rámci vychází spousta zajímavých a nových titulů. Nakladatelství Host si pro své čtenáře připravilo velmi zajímavý titul s příznačným názvem Smrtná zima. Jedná se o první díl nové young adult série. Young adult? Nebojte se ale. I young adult může v dnešní době přinést něco nového a neokoukaného. Však si vzpomeňte na loňskou Esej o tragédii. Navíc knihu vydává Host a o něm už se nějaký ten pátek ví, že vydává opravdu kvalitní četbu a já osobně se vrhnu téměř na jakoukoliv knihu z jejich produkce. Smrtnou zimu si tedy nenechám ujít.

Patnáctiletá Emmeline žije v osadě uprostřed hlubokých hvozdů, v puritánském společenství zcela odříznutém od okolního světa. Nehostinný kraj sužují kruté zimy a za hradbami číhá děsivý nepřítel. Jedinou nadějí na přežití je zůstat uvnitř. A dodržovat přísná pravidla rady.
Emmeline ví, že vydat se mimo pevnost je zakázáno, avšak stromy v lese jí cosi šeptají a táhnou ji ven na zapovězenou cestu. Už kdysi na ni vstoupila její babička, která za to tvrdě zaplatila. Přijme-li dívka od jednoho z členů rady nabídku k sňatku, mohla by jméno své rodiny očistit. Jenže její srdce touží po někom jiném. A sny stále volají…
Taky vám ta anotace připomíná film Vesnice? Když jsem poprvé viděla tento mysteriózní film, tak jsem se při některých scénách docela bála a to se mě stává jen málokdy. Jestli se budu bát i u Smrtné zimy, to nevím, ale už z obálky vyzařuje podivné tajemno. Třeba se za těmi stromy někdo ukrývá. To ale nezjistím dříve, než si knihu přečtu. 


Poutavý příběh lásky a mrazivě věrohodné represivní společnosti. Smrtná zima vás dostane. — Julie Berryová, spisovatelka

Zaujala vás kniha stejně jako mě? Tak se ke mě přidejte a začtěte se se mnou. Kniha vychází už tento čtvrtek 15tého října. Zrovna na můj svátek, takže o důvod víc, proč si knihu přečíst. :) A pokud jste stále na vážkách, přečtěte si i krátkou ukázku. Napište mi pak klidně do komentářů, jestli vás kniha zaujala a zda zvažujete, že si knihu také přečtete.

You Might Also Like

1 komentářů

  1. jsem na knihu moc zvědavá ale nějak si nedokážu představit, o čem vlastně bude. Potřebovala bych pár nevinných "spoilerů"..:D. Tudíž si počkám na recenze. Vím že HOST vydává pouze kvalitní četbu ale to neznamená, že mi zrovna tato kniha bude sedět:). Tak uvidíme:). Se čtením (a recenzí) si prosím pospěš, než stihnu utratit celou výplatu....:D

    OdpovědětVymazat