Budu číst: Smrtná zima - Kate A. Boormanová

Stránkami  Smrtné zimy  jsem doslova proletěl, tak zoufale jsem toužil odhalit tajemství jejího fascinujícího světa. Je strašidelná, napína...

Stránkami Smrtné zimy jsem doslova proletěl, tak zoufale jsem toužil odhalit tajemství jejího fascinujícího světa. Je strašidelná, napínavá i dojemná. — James Dashner, autor série Labyrint

Za pár dní je tu Velký knižní čtvrtek, v jehož rámci vychází spousta zajímavých a nových titulů. Nakladatelství Host si pro své čtenáře připravilo velmi zajímavý titul s příznačným názvem Smrtná zima. Jedná se o první díl nové young adult série. Young adult? Nebojte se ale. I young adult může v dnešní době přinést něco nového a neokoukaného. Však si vzpomeňte na loňskou Esej o tragédii. Navíc knihu vydává Host a o něm už se nějaký ten pátek ví, že vydává opravdu kvalitní četbu a já osobně se vrhnu téměř na jakoukoliv knihu z jejich produkce. Smrtnou zimu si tedy nenechám ujít.

Patnáctiletá Emmeline žije v osadě uprostřed hlubokých hvozdů, v puritánském společenství zcela odříznutém od okolního světa. Nehostinný kraj sužují kruté zimy a za hradbami číhá děsivý nepřítel. Jedinou nadějí na přežití je zůstat uvnitř. A dodržovat přísná pravidla rady.
Emmeline ví, že vydat se mimo pevnost je zakázáno, avšak stromy v lese jí cosi šeptají a táhnou ji ven na zapovězenou cestu. Už kdysi na ni vstoupila její babička, která za to tvrdě zaplatila. Přijme-li dívka od jednoho z členů rady nabídku k sňatku, mohla by jméno své rodiny očistit. Jenže její srdce touží po někom jiném. A sny stále volají…
Taky vám ta anotace připomíná film Vesnice? Když jsem poprvé viděla tento mysteriózní film, tak jsem se při některých scénách docela bála a to se mě stává jen málokdy. Jestli se budu bát i u Smrtné zimy, to nevím, ale už z obálky vyzařuje podivné tajemno. Třeba se za těmi stromy někdo ukrývá. To ale nezjistím dříve, než si knihu přečtu. 


Poutavý příběh lásky a mrazivě věrohodné represivní společnosti. Smrtná zima vás dostane. — Julie Berryová, spisovatelka

Zaujala vás kniha stejně jako mě? Tak se ke mě přidejte a začtěte se se mnou. Kniha vychází už tento čtvrtek 15tého října. Zrovna na můj svátek, takže o důvod víc, proč si knihu přečíst. :) A pokud jste stále na vážkách, přečtěte si i krátkou ukázku. Napište mi pak klidně do komentářů, jestli vás kniha zaujala a zda zvažujete, že si knihu také přečtete.

Možná vás zaujme také

1 komentářů

  1. jsem na knihu moc zvědavá ale nějak si nedokážu představit, o čem vlastně bude. Potřebovala bych pár nevinných "spoilerů"..:D. Tudíž si počkám na recenze. Vím že HOST vydává pouze kvalitní četbu ale to neznamená, že mi zrovna tato kniha bude sedět:). Tak uvidíme:). Se čtením (a recenzí) si prosím pospěš, než stihnu utratit celou výplatu....:D

    OdpovědětVymazat

Flickr Images