Kámen mudrců v novém kabátku

září 23, 2015

Dneska tu pro vás mám informaci, o které už jistě víte. Harry Potter se u nás dočká nového ilustrovaného vydání. A už z prvních ukázek to vypadá opravdu luxusně. A kdo jste ještě žádné ukázky neviděli, můžete mrknout v tomto článku.

V nakladatelství Albatros vychází první díl celosvětově úspěšné série Harry Potter a Kámen mudrců ve speciální bohatě ilustrované edici. Jedinečnou vizi Bradavic a všech hrdinů příběhu vytvořil oceňovaný britský ilustrátor Jim Kay. V úterý 6. října se ilustrovaného vydání dočkají fanoušci Harryho Pottera nejen ve Velké Británii, ale i u nás. Každý rok pak vyjde nový díl série.

Poté co britské nakladatelství Bloomsbury v roce 2013 oznámilo, že vydá ilustrovaná vydání všech sedmi příběhů o Harrym Potterovi, pustil se kritikou oceňovaný ilustrátor Jim Kay do díla, aby světu Harryho dodal nové kouzlo. V magických ilustracích Jima Kaye se zrodil nový Harry Potter a J. K. Rowlingová neskrývá své nadšení: „Ilustrace Jima Kaye mě hluboce zasáhly. Zamilovala jsem se do jeho interpretace Harryho světa a jsem vděčná, že propůjčil svůj talent právě tomu.
Z tiskové zprávy


„S radostí jsem sledoval, jak celá jedna generace dětí vyrůstala spolu se svým hrdinou – Harry Potterem. Tak jak jednotlivé díly vycházely, dospívali i čtenáři a možná po Harryho vzoru se už stačili i oženit či vdát. A právě jim je určeno nové ilustrované vydání – jako vzpomínka na dětství, kdy se poprvé ponořili do světa malého čaroděje, a zároveň jako knížka pro další generaci dětí, které – jak doufám – si Harryho oblíbí stejně jako jejich rodiče,“ říká Ondřej Müller, který Harryho Pottera pro české čtenáře objevil.

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Myslím, že neodolám, Harry je prostě moje dětství, moje srdcovka a jsem za to hrozně ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Celou sérii už mám jednou v angličtině, ale taky neodolám, je to bomba! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera, to si nejspíš budu muset pořídit, Harryho není nikdy dost :))

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné, já si tohle vydání určitě pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Toto nové vydanie vyzerá skvele :)

    http://youandtherest.blog.cz/

    OdpovědětVymazat