RC Review: Angličtina – 5 minut denně

října 01, 2014

Český název: Angličtina – 5 minut denně
Autor: James Branam, Iva Dostálová 
Počet stran: 320
Nakladatelství: Fragment
Žánr: Učebnice, Angličtina


Anotace: Procvičujte si angličtinu 5 minut denně.
Každý den vytrhněte jeden list a ve volné chvíli vyluštěte křížovku, vyplňte cvičení nebo si přečtěte vtip či příběh.
Poté list otočte a zkontrolujte si své odpovědi nebo si ověřte, zda jste správně porozuměli.
Mírně pokročilí a falešní začátečníci si upevní dosavadní znalosti a rozšíří si slovní zásobu o praktická slovíčka.
Vaše angličtina se bude den po dni zlepšovat.

Máte rádi angličtinu a chtěli by jste se v tomto jazyku zdokonalit? Nemáte ale čas na to sedět několik hodin u učebnice? Je tu totiž i jiná varianta. Já sama osobně bych intenzivnější výuku angličtiny uvítala. Proto jsem se rozhodla přečíst si a zpracovat trochu neobvyklou knihu. Kniha Angličtina – 5 minut denně totiž opravdu zabere tak pět minut běžného času časově omezeného člověka.

Nakladatelství Fragment vydalo hned několik učebnic angličtiny, tato mě ale zaujala svým zpracováním. Každý list této knihy je zpracován totiž jinak. Každý den tak můžete procvičovat jinou věc - slovíčka, slovesa, časy, fráze a spoustu dalšího. Každý den si tak můžete vytrhnout jednu stránku a vzít si ji kamkoliv s sebou. Na jedné straně totiž máte zadaný úkol či cvičení a na druhé straně je pak vysvětlení a slovník používaných slov.

Je to opravdu tak jednoduché. Není ale povinností vypracovat jednu stranu denně. Já sama jsem si občas vyplnila i několik stránek denně. Knihu bych ale určitě doporučovala lidem, kteří už mají nějaké základy angličtiny za sebou. Tohle není učebnice pro začátečníky, ale spíše pro mírně pokročilý. I já jsem si občas vypomohla se slovníkem a některé stránky si olepovala cedulkami se slovy, které jsem neznala. V knize je velkou výhodou, že si zopakujete velkou část gramatiky a jejich pravidel. Vypíchnete si nejčastější fráze a prohloubíte své znalosti.

Knihu nebo spíše učebnici bych určitě doporučovala všem, kteří chtějí prohloubit svoje znalosti jazyka, ale nemají na to moc času. Kniha je to opravdu zajímavě a mile zpracovaná. Naučíte se nejen něco nového ale zopakujete si hlavně to podstatné. A toje pro znalost jazyka to důležité.

Moc děkuji nakladatelství Fragment, za poskytnutí knihy k recenzi.
Zdroj: obálka

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Jé, tak to vypadá úžasně a určitě si to seženu. Každý další znalost a zrovna angličtiny se hodí. Já se tento jazyk učím už osm let a neumím skoro nic :/ Nevím, jestli jsem prostě nechápavá, nebo střídání učitelů žákům opravdu neprospívá. Skvělá recenze a moc děkuji za tip! :)

    OdpovědětVymazat